خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی اهداف پروازی بانوان: هدف اصلی ما بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۷۶

مربی تیم ملی اهداف پروازی بانوان با بیان این‌که از عملکرد تیم خود در مسابقات آسیایی قزاقستان رضایت دارد، گفت: با 2 سال دوری از میادین بین المللی کسب چهارمی آسیا در بخش تیمی کار بزرگی است .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، پیام رجایی، مربی تیم ملی اهداف پروازی بانوان کشورمان در خصوص عملکرد بانوان ملی پوش رشته تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمام کشورهای آسیایی با قدرت در مسابقات آستانه قزاقستان شرکت کرده بودند و ما هم تمام تلاش خود را در این رقابت‌ها انجام دادیم و توانستیم با افتخار بعد از 2 سال دوری از میادین بین المللی با اختلاف یک امتیاز برای ورود فینال ، صاحب چهارمی آسیا در بخش تیمی شویم .
وی ادامه داد: با توجه به امکاناتی که تیراندازان ما نسبت به سایر تیراندازان در این رقابت‌ها داشتند و شناخت کاملی که از این تیم در سالهای متمادی دارم، توانستند نتیجه‌ خوبی کسب کنند ضمن اینکه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا هفت دوره برگزار شده که در سه دوره آن توانستیم مدال های انفرادی و تیمی را کسب کنیم و این مقام چهارمی مسابقات قزاقستان برای ما پس دو سال دوری کار بسیار بزرگی است که حاصل توانمندی و تلاش تیراندازان کشورمان است تا بتوانند خودشان را نشان دهند.
مربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی بانوان عنوان کرد: این دوره از رقابتها تجربه ای بود تا ملی پوشان با انگیزه بیشتر بتوانند خود را در راه رقابت های جاکارتا اندونزی که یکی از اهداف اصلی ما هست ثابت کنند.
رجایی با اشاره به وضعیت تیم تراپ بانوان گفت: من از تیم خود راضی هستم چرا که ملی‌پوشان با تمام فراز و نشیب‌های که هم در ورزش و هم در زندگی خصوصی برایشان اتفاق افتاد تلاش خود را در این مسابقات انجام دادند و با سابقه ای که از این تیم دارم می توان به عنوان یکی از سه قدرت بزرگ آسیا از آنها نام برد.
وی اضافه کرد: با توجه به اسامی شرکت کنندگان در مسابقات داخلی آینده که نام ورزشکاران با تجربه و قدیمی در آن دیده می شود می توان پیش بینی کرد سطح کیفی و انگیزه قهرمانان برای این رقابت ها بسیار بالا باشد و باید به این نکته نیز توجهداشت که درب تیم ملی بر روی کسانی که قصد دیده شدن را دارند باز است و تمام تلاش خود را برای تشکیل تیمی قدرتمند و با تجربه در بازی های آسیایی جاکارتا به کار خواهم بست تا با رفع نواقص در این رشته مدال های خوش رنگی را برای میهن عزیزمان به ارمغان بیاوریم.
رجایی در پایان خاطرنشان کرد: از رییس فدراسیون تیراندازی، مسئولان و تمام کسانی که برای بهتر شدن رشته اهداف پروازی کمک می کنند کمال تشکر را دارم و اگر شرایط به همین منوال باشد می توان بر روی سهمیه المپیک در مسابقات 2020 توکیو نیز حساب ویژه ای باز کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز