خبرگزاری کار ایران

ابراز شرمندگی بسکتبالیست های نوجوان خاطی

آشتی‌کنان و دلجویی زینال زاده از داور اراکی + عکس

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۰۸

بازیکن جوانان بسکتبال کشورمان از داور اراکی دلجویی کرد.

به گزارش ایلنا، چند روز پیش علیرضا زینال‌زاده، بازیکن تیم بسکتبال جوانان کشورمان به دلیل اعمال و رفتار غیر اخلاقی و ناشایست خود در جریان مسابقات قهرمانی آموزشگاه‌های کشور ، از اردوی تیم‌ملی جوانان اخراج و مراتب جهت تعیین میزان محرومیت نامبرده به وزارت ورزش و جوانان منعکس گردید.

در پی آن صبح دیروز چهار تن از بازیکنان تیم توابع تهران به همراه یکی از اعضای کادر فنی جهت عذرخواهی و دلجویی از داور فینال رقابت‌های دبیرستان‌های کشور راهی شهر اراک شدند. علیرضا زینال‌زاده، مهدی روحی، مصطفی مهدیزاده و محمد‌صادق تقی‌نیابه همراه علی خزلی ابتدا به آموزش و پرورش اراک رفتند و با آقای دمنه کارشناس مسئول تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش اراک ملاقات کردند، سپس جهت عذر‌خواهی به دیدار آقای احمدلو داور مسابقه فینال رفتند و احمدلو با آغوشی باز بازیکنان خاطی را پذیرفت. بازیکنان نیز ضمن ابراز پشیمانى از ایشان حلالیت طلبیدند.

احمدلو بازیکنان را پسران خود نامید و گفت که از آنها ناراحتی به دل ندارد، وی درباره پخش فیلم درگیری افزود:«دختر من با دیدن آن فیلم بسیار ناراحت شد و از من خواست که دیگر برای داوری به شیراز نروم.»

بازیکنان تیم توابع از شنیدن این حرف بسیار متأثر شدند و بار دیگر شرمندگی خود را ابراز کردند.

احمدلو همچنین اعلام کرد که از بازیکنان هیچ دلخورى ندارد و آنها را کاملا بخشیده است، وی درباره اخراج علیرضا زینال‌زاده از اردوی تیم ملی ابراز تاسف کرد و افزود: "دوست نداشتم چنین تصمیمی درباره این بازیکن گرفته شود و امیدوارم مسئولین در اینباره تجدید نظر کنند".

در پایان مسئول کارشناس آموزش و پرورش شهر اراک بازیکنان و احمدلو را به صرف ناهار در رستوران خانه معلم این شهر دعوت کرد و مراسم آشتى کنان به پایان رسید.

امید است با دلجویى بازیکنان تیم توابع از احمدلو و بخشش این داور اراکى، سایر مسئولین نیز با بزرگوارى در جریمه نسل آینده بسکتبال کشورمان بخشش خود را اعمال کنند.

 

آشتی‌کنان و دلجویی زینال زاده از داور اراکی + عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز