خبرگزاری کار ایران

اکبرآقا، همان گربه سیاه همیشگی

پرسپولیس 1 - 1 سیاه جامگان ؛ طارمی یار دوازدهم مشهدی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۵۷

پرسپولیس در روز فرصت سوزی مهاجمان خود برابر سیاه جامگان به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم پرسپولیس و سیاه‌جامگان از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 20:45 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که سرخپوشان تهرانی باید برای حفظ جایگاه‌شان در صدر جدول به پیروزی برسند و از طرفی شاگردان میثاقیان هم در صورت شکست در این دیدار به دومین شکست پیاپی می‌رسند و شرایط‌ بدی پیدا خواهند کرد و به همین دلیل به دنبال امتیاز هستند.

 

داوران: حمید حاج ملک- محمدرضا ابوالفضلی- سجاد طوری- روح الله شرفی- ناظر: اسماعیل صفیری

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری،حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاداحمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی

پرسپولیس 1 - 1 سیاه جامگان ؛ طارمی یار دوازدهم مشهدی‌ها

 

ترکیب سیاه‌جامگان:

محمد ناصری، رضا شربتی، محسن آقایی، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، کریم احمدی، محمد مهدی عسگری، روح الله سیف الهی، غلامحسین بادامکی، پیام ملکیان، وحید عسگری 

 

 

گل‌ها:

پرسپولیس 1 - 0 سیاه جامگان (فرشاد احمدزاده دقیقه 8):ارسال محمد انصاری از جناح چپ روی دروازه با اشتباه خط دفاع و دروازه بان سیاه جامگان همراه شد و در نهایت توپ به فرشاد احمدزاده رسید و او هم گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس 1 سیاه جامگان 1: (دقیقه 86، امیر محمد پناهی): روی یک ضدحمله و اشتباه پرتکرار مدافعان پرسپولیس این امیرمحمد پناهی بود که روی ضربه برگشتی از شش قدم دروازه خالی را گشود و نیمکت سیاه جامگان را غرق در شادی کرد.

 

 

کارت زرد: محمدمهدی عسگری(دقیقه 8 ) ، امیر محمد پناهی (75 ) سیاه جامگان 

شجاع خلیل زاده (دقیقه 52  )پرسپولیس 

 

کارت قرمز:

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 03:پاس در عمق برای بادامکی ،این بازیکن را در موقعیت تک به تک با بیرانوند قرار داد،که ضربه این بازیکن را بیرانوند با واکنش تماشایی مهار کرد.

دقیقه 12 :مهدی طارمی روی پاس در عرض امیری دروازه سیاه جامگان را باز کرد،اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا بازی همچنان با نتیجه یک بر صفر دنبال شود.

دقیقه 15:شوت از راه دور سید جلال حسینی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.

دقیقه 30:علیپور روی پاس امیری به گل رسید که این گل هم به درست با اعلام آفساید کمک داور بازی مردود شد.

دقیقه 45:فرار وحید امیری از سمت چپ و پاس رو به جلوی این بازیکن برای طارمی، که ضربه طارمی با واکنش به موقع ناصری برگشت داده شد.

دقیقه 48:پاس مسلمان از روی نقطه کرنر برای احمدزاده،این بازیکن با پاس رو به عقب طارمی را صاحب موقعیت کرد،که ضربه بی دقت طارمی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه60 :شوت بی دقت کیوان امرایی از پشت محوطه جریمه،با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 67:بهترین موقعیت برای زدن گل دوم را طارمی با پاس وحید امیری از دست داد.ضربه این بازیکن در موقعیت تک به تک را ناصری مهار کرد.

دقیقه 77:پاس منشا برای طارمی،و شوت دیدنی طارمی از پشت محوطه جریمه که با واکنش زیبای ناصری برگشت داده شد.

دقیقه 90: پاس در عمق فوق العاده از سوی سیامک نعمتی با تک ضربه مهدی طارمی از شش قدم با واکنش ناصری راهی به دروازه نیافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز