خبرگزاری کار ایران

پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است؛

آل کثیر: بازی با تراکتورسازی از پرسپولیس سخت‌تر است / به جذب نظر کی‌روش امیدوارم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۱۱

مهاجم نفت تهران ابزار امیدواری کرد که با نمایش در نفت تهران به پیراهن تیم ملی دست پیدا کند.

عیسی آل کثیر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نمایش خوبی که در هفته‌های ابتدایی به عنوان مهاجم در نفت تهران پیش گرفته، گفت: دو سال در لیگ برتر حضور دارم و پیش از آن در آلومینیوم اراک حضور داشتم. پست تخصصی‌ام مهاجم نوک است اما متاسفانه در دوفصل پیش در پست وینگر بازی می‌کردم و مربیان که با آنها همکاری داشتم صلاح می‌دیدند در این قسمت حاضر شوم. خیلی هم به این موضوع اصرار داشتم تا در پست مهاجم به میدان بروم چون متاسفانه عملکردم به عنوان وینگر به حد صفر رسیده بود.

وی ادامه داد: این اتفاق‌ها گذشت و خداروشکر در فصل جدید در پست دلخواهم بازی می‌کنم. آقای علی کریمی قصد داشت مهاجم بازی کنم و پس از رفتن ایشان آقای درخشان هم همین نظر را دارند.خوشبختانه جواب اعتماد ایشان را هم دادم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به این روند ادامه بدهم. در درجه اول موفقیت تیم برایم قابل اهمیت است و دوست دارم در هر بازی گلزنی کنم.

مهاجم نفت تهران درباره دیدار با پرسپولیس خاطرنشان کرد: برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم و با هماهنگی بالایی که داشتند موفق شدند فصل پیش به قهرمانی هم دست پیدا کنند. به قدری این هماهنگی بالا بوده که چشم بسته در زمین همدیگر را پیدا می‌کنند. برخلاف پرسپولیس 90 درصد تیم ما امسال شکل گرفت و بازیکنان ما هیچ شناختی از دیگر بازیکنان نداشتند. سومین دیداری بود که کنار علی زینالی حضور داشتم و عدم هماهنگی بین ما باعث شد تا در موقعیت تک به تک با بیرانوند موفق به گلزنی نشوم اما اگر در بازی با تراکتور چنین موقعیتی باشد حتما آمادگی گلزنی را دارم.

آل کثیر درباره دیدار امروز برابر تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی با تراکتورسازی از قرار گرفتن برابر پرسپولیس برای ما سخت‌تر است. تیم پرطرفداری هستند و سه بازی فصل جدید را پیروز نشده‌اند. آنها با تمام وجود با حمایت هوادارانشان برای کسب سه امتیاز وار زمین می‌شوند.تمام تلاشم را می‌کنم تا در کنار بازیکنان به روند خوبی دست پیدا کنیم.

مهاجم سرخپوشان همکاری با حمید درخشان را راحت دانست: مشخصات فنی آقای درخشان خوب است و از لحاظ روحی و روانی همیشه در کنار بازیکنان و تیم هستند. کار کردن کنار ایشان راحت است و برای ما خیلی خوب است.

مهاجم 27 ساله نفت تهران درباره اینکه آیا نیم نگاهی برای حضور در ترکیب تیم ملی با توجه به عملکرد موفقش در هفته‌‍های ابتدایی دارد یا خیر،‌گفت:‌ ابتدا باید نمایش خوبی داشته باشیم که مورد توجه سرمربی تیم ملی قرار بگیرد. بستگی به نمایش من دارد و اگر 30 گل هم بزنم اما نظر کارلوس کی روش چیز دیگری باشد،‌ شاید راهی به تیم ملی پیدا نکنم. تمام تلاشم این است به روندی که دارم ادامه بدهم و امیدوارم نظر کارلوس کی روش را جلب کنم، به هرحال برای من هم مانند تمام بازیکنان افتخاری است تا به پیراهن تیم ملی دست پیدا کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز