خبرگزاری کار ایران

به آینده تیم پدیده امیدوارم

مهاجری: تمام کارهای لازم برای شکست استقلال انجام داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۲۸

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان از حریف فردای تیمش در هفته چهارم لیگ برتر به‌عنوان تیمی فرصت‌طلب یاد کرد.

 به گزارش ایلنا رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شهادت مظلومانه شهید حججی را تسلیت می‌گویم. در عین حال باید بگویم 26 مرداد ماه را که سالگرد بازگشت آزادگان به کشور است، گرامی می‌داریم. رقابت‌های لیگ برتر آرام آرام شکل واقعی خود را پیدا می‌کند. خوشبحتانه زحمات زیادی کشیده شده است که ما در آرامش باشیم. حریف فردای ما یک تیم فرصت‌طلب است. قطعاً اگر اشتباه کنیم، شرایط‌مان سخت می‌شود.

وی به تمجید از تیم فوتبال استقلال خوزستان پرداخت و تصریح کرد: تیمی که توانسته تراکتورسازی را ببرد و استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند، قطعاً تیم خوبی است. بدون شک این نتایج استقلال خوزستان نمی‌تواند اتفاقی باشد. استقلال خوزستان تیم ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد وضعیت این تیم برای دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: ما همه کارهای لازم را برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم، اما اتفاق اصلی فردا و در زمین مسابقه می‌افتد. امیدوارم بازیکنانم فردا نیز همانند دیدارهای گذشته با صرف فعل خواستن وارد زمین مسابقه شوند.

مهاجری با اشاره به شکست 2 بر صفر پدیده مقابل صنعت نفت آبادان در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: ما هفته گذشته مقابل صنعت نفت بازی خیلی خوبی را ارائه دادیم. گل اول تیم صنعت نفت آفساید بود و گل دوم این تیم هم در شرایطی به ثمر رسید که آنها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. من به شخصه به آینده تیمم امیدوارم.

وی ادامه داد: در وهله امیدوارم فردا هر دو تیم فوتبال رضایت‌بخشی ارائه بدهند و هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، از بازی لذت ببرند. در وهله دوم نیز دوست دارم بازیکنانم با رشادت و انگیزه‌ای که دارند وارد زمین مسابقه شوند و بازی را ببرند تا در بین شش تیم نخست جدول قرار بگیریم. شرایط تیم ما خوب است و از تمام موجودی‌مان استفاده می‌کنیم. شاید در ترکیب تیم‌مان هم شاهد تغییراتی باشیم، اما به طور کلی، ما ترکیب تیم‌مان را براساس آنالیزی که از حریف داریم، می‌چینیم.

سرمربی تیم پدیده با اشاره به غایبان تیمش برای دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: خدا را شکر بازیکن محروم نداریم. بابک حاتمی تنها مصدوم تیم ماست که او را حداقل تا نیم‌فصل در اختیار نداریم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز