خبرگزاری کار ایران

به کرانچار تبریک می‌گویم

قلعه‌نویی: وقتی گل نزنید گل می‌خورید/ اگر ایرادی هست مربوط به من است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۸۶

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شکست تیمش مقابل سپاهان می‌گوید.

امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل سپاهان، در نشست خبری اظهار داشت: باید به تماشاگران اصفهانی تبریک بگویم. در شهرآوردهای زیادی به‌عنوان بازیکن و مربی حضور داشته‌ام، اما باید بگویم شهرآورد اصفهان همیشه تماشایی است. این سه امتیاز در اصفهان ماند و به کرانچار تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: زمانی که شما از موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف استفاده نمی‌کنید این یک قانون نانوشته است که اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید بازنده می‌شوید. ما می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم، اما امروز یکی از روزهای خوب دروازه‌بان سپاهان بود. من به تماشاگران دو تیم به خاطر جو خوبی که در ورزشگاه ایجاد کرده بودند، تبریک می‌گویم. همچنین به مردم اصفهان بابت این فوتبال زیبا تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این موضوع که از خط حمله ذوب‌آهن انتظار نمی‌رود که موقعیت‌های خود را گل نکند گفت: تیمی که موقعیت گل ایجاد می‌کند مربی‌اش نباید خیلی دغدغه داشته باشد. ما در دو سه بازی گذشته موقعیت‌هایی داشتیم که حق‌مان کسب سه امتیاز کامل در آنها بود؛ البته چند نقطه ضعف داریم که شاید ایراد از من بوده که نتوانستم آنها را برطرف کنم. یکی از ایرادها نداشتن مهاجم هدف و دیگری دفاع چپ است. به هر حال امروز عدالت فوتبال رعایت نشد و توپ‌های ما که باید تبدیل به گل می‌شدند، وارد دروازه حریف نشدند. ضمن اینکه گلر سپاهان نیز روز خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد عملکرد داور دربی اصفهان خاطر نشان  کرد: به فغانی تبریک می‌گویم که کمک کرد بازی زیبا و با سرعت خوبی انجام شود. شاید گلی که به ثمر رساندیم در موقعیت درستی بود و شاید گل آنها نیز در موقعیت آفساید به ثمر رسید. به هر حال اگر ایرادی است مربوط به من می‌شود و اینکه بازیکنانم برای داشتن یک عملکرد خوب تلاش می‌کنند، راضی‌کننده است.

قلعه‌نویی در خصوص بازیکن برزیلی ذوب‌آهن و اینکه از چه زمانی آماده حضور در ترکیب می‌شود، گفت: او مهاجم خوبی است و زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برای حضور در میدان برسد. در پرتغال تیم‌های بزرگ از لیگ‌های مختلف بازیکن می‌گیرند، اما این قانون در کشور ما کارشناسی شده نیست. قانون در ایران این است که اگر بخواهیم بازیکن خارجی جذب کنیم او باید حتماً در لیگ دسته یک کشورش بازی کرده باشد که جذب هر کدام از آنها دو تا سه میلیون دلار هزینه برای ما به دنبال دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز