خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین اعلام کرد:

برگزاری اردوی استعدادیابی ویژه جوانان از 14 شهریور/ دعوت از بهترین ها در اردوی تیم ملی جوانان

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۸۲

مجید نوروزی، رئیس انجمن شنا جانبازان و معلولین، از برگزاری اردوی استعدادیابی در گروه سنی جوانان خبر داد.

به گزارش ایلنا، وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون افزود: انجمن شنا به منظور پشتوانه سازی برای تیم های ملی، یک دوره اردوی استعداد یابی ویژه گروه سنی 12 تا 18 سال تدارک دیده که برای حضور در آن از شناگران مستعد مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی سال گذشته و نیز نفراتی که از جشنواره مهر رضوی استعدادیابی شدند، دعوت نموده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: علاوه بر استعدادیابی و پشتوانه سازی، در نظر داریم از میان این نفرات تیم ملی جوانان را برای شرکت در بازی های پاراآسیایی جوانان که آذر ماه امسال به میزبانی امارات برگزار می شود و نیز مسابقات قهرمانی کشور با نظارت IPC انتخاب نماییم.

رئیس انجمن شنا گفت: طی سه روزی که برای این اردو در نظر گرفتیم، تست پزشکی و نیز کلاس بندی پزشکی از ورزشکاران انجام می شود و مدعوین هم در دوره عملی و هم در دوره تئوری شرکت می کنند. همچنین در شش مرحله اصلاح تکنیک شناگران صورت می گیرد و دوره هایی نظیر تغذیه، روان شناسی و سبک زندگی ورزشی نیز برای آنها پیش بینی شده است.

نوروزی تصریح کرد: این اردو با نظارت کادر فنی متشکل از محمد حسین اقبالی، علیرضا ایزدی و مهدی اکبری نژاد و با حضور 22 ورزشکار از 10 استان کشور طی روزهای 14 تا 18 شهریور ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

سهند گرجی نیا،علی اصغر پوررمضان(گیلان)، عرفان اسماعیلی، علی هاتفی،آرش ضیایی، عرفان نادی، علی محمودخانی(تهران)، امیرمحمد توحیدنژاد(مرکزی)، صدرا بیات، امیررضا رضوی، آرین نظری(آذربایجان شرقی)، محمدصالح عرفانیان(خراسان رضوی)، محمد کریم زاده، ایلیا کاظمیه، ابوالفضل نگارستانی، سینا ضیغمی نژاد(کرمان)، مهدی اجاقلو(زنجان)، رضا پژمان(البرز)، علیرضا فروزان، عرفان محمدی(فارس)، سیدمحمدطاها هاشمی قمی(قم)، دانیال محسنیان(خوزستان)، مدعوین به اردوی استعدادی یابی جوانان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز