خبرگزاری کار ایران

سرمربی المپیاکوس:

جذب مهاجم جدید به جای کریم انصاریفرد را برای اولین بار شنیدم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۱۶

سرمربی المپیاکوس پس از درخشش مهاجم ایرانی بعد از مدت‌ها دوری از ترکیب اصلی گفت: با کریم صحبت کردم و خوشحالم که او فرصتش برای بازی کردن را غنیمت شمرد.

به گزارش ایلنا از هفته اول رقابت‌های سوپر لیگ یونان، شب گذشته تیم فوتبال المپیاکوس در حضور کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی خود با نتیجه 4 بر یک لاریسا را شکست داد.

در این بازی کریم انصاری‌فرد پس از مدت‌ها دوری از ترکیب اصلی المپیاکوس 90 دقیقه در میدان حضور داشت و گل دوم تیمش را در دقیقه 67 به ثمر رساند. مهاجم ایرانی یک پاس گل زیبا و دیدنی هم در دقیقه 76 برای فوتونیس مهیا کرد تا پایه‌گذار گل چهارم تیمش باشد.

بسنیک، سرمربی المپیاکوس درباره شایعات جدایی انصاری‌فرد گفت: نمی‌دانم شما چه چیزی خواندید یا شنیده‌اید اما باید بگویم که تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند و من روی آنها حساب می‌کنم. من درباره انتخاب آنها آزادانه عمل می‌کنم و به تمام بازیکنان درباره آنچه که از آنها انتظار دارم توضیح دادم. من رضایت کاملم را از بِن (مهاجم اول )پنهان نمی‌کنم او مهاجم اول تیمم است.

وی افزود: با کریم صحبت کردم  و خوشحال که او فرصتش برای بازی کردن را غنیمت شمرد. برای اولین بار است که شنیدم مهاجم جدیدی را جذب می‌کنیم. ما نمی‌توانیم درباره تمام مجموعه 32 بازیکن صحبت کنیم. انصاری‌فرد بعد از مدت طولانی در ترکیب اصلی حضور پیدا کرده است و بعد از این نگاه خواهم کرد که به عنوان یک تیم بازی می‌کند زیرا انتخاب‌های زیادی دارم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز