خبرگزاری کار ایران

راموس: در لیگ اروپا داورها کمتر سخت می گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۳۵

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید معتقد است تیم ها دیگر به علت بردهای پیاپی رئال در مقابل آن‌ها موضع گیری می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، سرخیو راموس بامداد امروز در جریان پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید  در خانه دپورتیوو لاکرونیا در هفته اول لالیگا، کارت زرد دوم خود را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گرفت و از بازی اخراج شد.

راموس درباره دریافت کارت قرمز گفت: من با گرفتن کارت قرمز موافق نبودم اما به نظر داور احترام می گذارم.بعضی وقت ها داوران باید به فوتبال انگلیس نگاه کنند زیرا آنها راحت تر بازی را مدیریت می کنند و اجازه بازی بیشتر به بازیکنان می دهند. من سیستم آنها را بیشتر دوست دارم، داورها در اروپا مهربانانه تر برخورد می کنند.

او می‌توانست بابت خطای اول خود زمانی که با دست ضربه‌ای به صورت فابیان شار، مدافع دپورتیوو لاکرونیا زد به جای کارت زرد، مستقیماً کارت قرمز بگیرد اما راموس در این باره معتقد است که در آن صحنه قصد ضربه زدن به شار را نداشته است.

راموس در پایان مدعی شد که سایر تیم‌ها از  پیروزی‌های زیاد و پشت سرهم  تیم او ناراضی هستند. در این باره اضافه کرد: زمانی که شما جام‌های زیادی می‌برید، همه تیم‌ها علیه شما موضع‌گیری می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز