خبرگزاری کار ایران

بدشانسی برای سپیدرود؛ ستاره در بازی برابر سپاهان غایب است

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۵۰

سپیدرود رشت در بازی برابر سپاهان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنانش را در اختیار ندارد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت فردا در دیداری حساس برابر سپاهان اصفهانی قرار می‌گیرد که هفته گذشته به پیروزی مهمی در دربی اصفهان رسید تا با شکست دادن ذوب آهن 4تایی شدن برابر پدیده را فراموش کند.

سپیدرود در بازی برابر پیکان موفق به ثبت اولین پیروزی‌اش شده و با نتیجه یک بر صفر توانست در روز خداحافظی سهیل حق شناس، کاپیتان سپیدرود، سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

این بازی همانقدر که برای سرخپشان خوشحال کننده بود با یک خبر بد هم همراه بود. دو مهره خوب علی نظرمحمدی در هفته‌های ابتدایی با مصدومیت همراه شدند تا بدشانسی همچنان برای رشتی‌ها ادامه دار باشد.

حسین کعبی از ناحیه مچ و آشیل پای راست و توحید غلامی با مصدومیت هم دچار کشیدگی عضله شد. کعبی که از موثرترین بازیکنان در ترکیب بوده نتوانست بازی را تا انتها به پایان برساند و پس از پشت سر گذاشتن آزمایش MRI حال فیزیوتراپی را دنبال می‌کند تا حداقل به دیدار هفته ششم امیدوار باشد.

توحید غلامی هم تمرینات سبک را پیش می‌برد و همچنان امیدوار است تا در دیدار برابر سپاهان در کنار میثم فردوسی خط میانی را تشکیل بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز