خبرگزاری کار ایران

واکنش نیمار به حواشی اخیر؛ بارسلونا نیاز به مدیران بهتر دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۴۸۱

نیمار مهاجم پاری‌سن ژرمن معتقد است لیاقت بارسلونا بیشتر از مدیران فعلی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از ESPN، نیمار که در تابستان امسال با رکورد 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا شد و به لیگ یک فرانسه پیوست اعلام کرد: من با وجود اینکه سال گذشته قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرده بودم و بسیاری از هم تیمی های من برای ماندن من در بارسا تلاش کردند اما به دلیل رفتار نامناسب مدیران بارسلونا با وجود نیاز تیم به من مجبور به ترک باشگاه شدم.

نیمار توانسته است با دو بازی برای پاری‌سن ژرمن سه گل برای تیم به ثمر برساند و از موفقیت و دیده شدن خود در لیگ یک فرانسه بسیار خوشحال است.

وی در خصوص وضعیت مدیران بارسلونا افزود: من واقعا صحبتی درباره مدیران بارسلونا ندارم، و تنها حرفی که درباره آنها می توانم بزنم این است که از عملکرد آنها برای باشگاهیی به بزرگی بارسلونا ناامید هستم.من چهار سال در آن باشگاه بسیار خوشحال بودم اما نه برای وضعیت باشگاه تنها برای خوم خوشحال بودمٰ امیدوارم که مدیران باشگاه به زودی عوض شوند زیرا واقعا لیاقت بارسلونا بیشتر از آنها می باشد و تمام هواداران به این مسئله واقف هستند.

نیمار درباره شرایط هم تیمی های سابق خود گفت: من دوستان زیادی در بارسا دارم و از ناراحتی آنها در تیم من هم ناراحت می شوم امیدوارم شرایط باشگاه بهتر شود و بتواند با رقیب های خود بجنگد.

نیمار همچنین در خصوص صحبت‌های دنی آلوز که مبنی بر اطلاع دادن نیمار قبل از خروج از بارسلونا به او بوده است ادامه داد: تنها چیزی که می توانم درباره این مسئله بگویم این است، من می دانستم دنی آلوز می خواهد از بارسا جدا شود و به او پیشنهاد دادم به پاری‌سن ژرمن بیاید و باهم هم تیمی شویم و فکرمیکنم نصیحت من برای او خوب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز