خبرگزاری کار ایران

آروین معظمی گودرزی: سطح مسابقات لیگ برتر بسیار بالا بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۰۰

چهره مطرح دوچرخه سواری ایران گفت:مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشوربه میزبانی بروجرد در سطح بسیار بالایی برگزارشده بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری ، معظمی گودرزی در حاشیه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشوربه میزبانی بروجردکه روز شنبه در رشته استقامت ویکشنبه هم در رشته تایم تریل با قهرمانی او به پایان رسید با بیان اینکه مسیر این مسابقه بسیار سنگین بود،اظهارداشت:این مسیر، مسیری بود که قبلا در آن تمرین کرده بودم وبا آن آشنا هستم ولی واقعا مسیرخیلی سخت وسنگینی بود .
وی بااشاره به کسب مقام اول خود در مسابقات روز شنبه استقامت ،افزود: با توجه به مسابقه روز شنبه دررشته استقامت خسته بودم ولی خدارا شکر توانستم در تایم تریل خوب پا بزنم وبا اینکه مثل دیروز سرحال نبودم ولی در تایم تریل هم توانستم نتیجه خوبی بگیرم.
معظمی گودرزی خاطر نشان کرد: مسابقات لیگ برتر به عنوان بالاترین سطح مسابقات کشور محسوب می شود چون تمام نفرات برتروبهترین باشگاه های کشوردر مسابقات حضوردارند ورکاب می زنند.
این قهرمان ملی پوش تصریح کرد: چند روز دیگر هم با تیم پیشگامان به چین اعزام می شویم که انشالله بتوانیم آنجا هم دررده تیمی نتیجه خوبی بگیریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز