خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی - پاریس

شکست عبدولی و صالحی زاده / استارت مطمئن گرایی و نوری

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۷۰

مسابقات چهار وزن اول رقابت‌های کشتی فرنگی جهان در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ایویداس استانکوویچ از لیتوانی با نتیجه 7 بر 5 پیروز شد، وی در دور بعد به مصاف برنده ولید مختاروویچ از فرانسه و اریک آپس از استونی می رود.

استارت مطمئن گرایی

محمدعلی گرایی اولین دیدار خود را در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی پشت سر گذاشت.

در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان رفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد این حریف بگذرد وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان طارق عزیز بن عیسی از الجزایر و اوریک نیکوگوسیان از فرانسه می‌رود.

 

شکست صالحی زاده مقابل قهرمان المپیک

سید مصطفی صالحی زاده در اولین دیدار خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل قهرمان المپیک شکست خورد.

در وزن 98 کیلوگرم مصطفی صالحی زاده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را داشته باشد.

 

شکست عبدولی در دیدار نخست

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ویکتور نمس نایب قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضور در گروه بازنده ها را داشته باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز