خبرگزاری کار ایران

بندیتو: امکان رفتن مسی از بارسا مانند نیمار وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۰۱۹

بندیتو ادعا کرد از جداشدن مسی مانند نیمار از باشگاه می ترسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، با وجود اینکه لیونل مسی ستاره آرژانتینی ادعا کرده است در تمدید قراداد خود عجله ای ندارد و مدیر سابق باشگاه بارسلونا اعلام کرد امکان فروش مسی برای دریافت پول مانند فروش نیمار به پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد.

بندیتو در این خصوص ادعا کرد: مسی هنوز حاضر به تمدید قراداد خود نشده است و این بسیار نگران کننده است زیرا در حال حاضر مهم ترین بازیکن بارسلونا مسی است. ضعیت مسی قطعا مهم تر از نیمار است زیرا قراداد او در یکم ژانویه 2018 به پایان می‌رسد. مسی می خواهد همیشه در تیمی باشد که مدعی قهرمانی است اما وضعیت فعلی بارسا بسیار نگران کننده است.

او در خصوص شایعه چند هفته قبل تمدید قراداد مسی گفت: بارتمئو اعلام کرده بود که مسی قراداد خود را تمدید کرده است اما اکنون با مشخص شدن عدم تمدید قرداد او مشخص شده است بارتمئو از تمدید قرداد مسی  و جلب رضایت او ناتوان است و این نشانه ای از وضعیت نگران کننده باشگاه می باشد.

به نظر می آید امضای قرداد با سری در بارسلونا بسیار نزدیک است و در این باره وی اضافه کرد: امضای قرداد سری به نظر ممکن است اما با امضای این قرداد ما 11 هافبک در تیم خود داریم و در واقع در نقل و انتقالات شکست خورده ایم که به جای نیمار پائولینیو را جذب کرده ایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز