خبرگزاری کار ایران

پیروزی را مدیون هواداران هستیم

گل‌محمدی: هنوز نقص‌های زیادی داریم/ بازیکنانم مشکلات را شکست دادند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۱۹

سرمربی تراکتورسازی در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر تراکتورسازی مقابل سایپا، گفت: نیمه اول بازی متعادل بود و دو تیم می‌خواستند شناخت پیدا کنند و احتیاط بیش از حد داشتند. هدف ما این بود که در بخش دفاعی تمرکز داشته باشیم. سایپا یک تیم جوان و خطرناک است که مربیان و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد. باید تمرکز دفاعی خوبی می‌داشتیم که پیروز می‌شدیم. خدا را شکر بچه‌ها همین‌طور هم کار کردند و کاملاً سازمان‌دهی یافته در دفاع حاضر شدند. بچه‌ها توانستند از فرصت و وقفه‌ 20 دقیقه‌ای که اتفاق افتاد هم استفاده کنند. ما توانستیم در این وقفه 20 دقیقه‌ای تمرکزمان را بالا ببریم. فکر می‌کنم مسنجم‌تر شدیم و دو گل زیبا هم زدیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی به تمجید از هواداران تیمش پرداخت و خاطرنشان کرد: این برد را مدیون هواداران هستیم. جا دارد از آنها تشکر کنم. این تیم به وجود این عزیزان (هواداران) افتخار می‌کند. وجود و بودن تراکتورسازی فقط یک دلیل دارد که آن هم این هواداران هستند. اگر آنها نبودند، باشگاه نابود می‌شد. بازیکنان ما به عشق این هواداران کار و تمرین می‌کنند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با جان و دل بازی کردند. این تیم نواقص زیادی دارد، اما بازیکنانم این مشکلات را شکست دادند که به همین خاطر از آنها ممنونم.

گل‌محمدی با اشاره به شکست تراکتورسازی در سه دیدار ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر، یادآور شد: در بازی‌هایی قبلی که ما داشتیم، مستحق شکست نبودیم. در آن بازی‌ها موقعیت‌های خیلی خوب به دست می‌آوردیم، اما نمی‌توانستیم استفاده کنیم. امروز هشت فرصت داشتیم. ممکن است در پنج بازی کسب شش امتیاز به چشم نیاید و شرایط خوبی نباشد، اما با مشکلاتی که ما داشتیم، این نتایج قابل پیش‌بینی بود. با توجه به نوع کیفیتی که بچه‌های ما نشان دادند، حق‌شان بیشتر از شش امتیاز بود. علی‌رغم شرایط موجود که بچه‌های ما در آن هستند، با اراده خیلی خوب توانستند این مشکلات را شکست بدهند.

وی درباره وقفه ایجاد شده به خاطر قطعی برق در ورزشگاه، گفت: متأسفانه این وقفه به وجود آمد، اما این مشکلی است که می‌تواند در هر ورزشگاه به وجود بیاید. مشکل خاصی از این بابت به وجود نیامد. در ادامه هم به نظر من شرایط متعادل شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سؤالات یکی از خبرنگاران مبنی بر تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به‌خاطر بازی‌های تیم ملی، تصریح کرد: این تعطیلی برای همه تیم‌هاست. اگر هم قرار باشد مشکلی به وجود بیاید، این مشکلات برای همه تیم‌ها یکسان است. یکسری اولویت‌هایی وجود دارد که آن هم تیم ملی است و باید به آن احترام بگذاریم. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی حضور موفقی داشته باشد و ما هم بتوانیم به بهترین شکل از این تعطیلات استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز