خبرگزاری کار ایران

محرومیت خوش یمن برای تراکتورسازی/ لطفا بر نگرد...

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۳۸

نبود مهاجم تراکتورسازی در ترکیب این تیم نتایج خوبی در بر داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در فصلی که تراکتورسازی مهره‌های کلیدی خود را از دست داد و به دلیل محرومیت قادر به خرید بازیکن جایگزین نبود، به نظر می‌رسید وابستگی این تیم به چند مهره با تجربه باقی‌ مانده‌اش بیش از قبل باشد و بازیکنانی مثل محمدی، عشوری، ایران پوریان، کیانی، نوری، ابراهیمی، شریفی و حاتمی نقش کلیدی‌تری نسبت به قبل در ترکیب این تیم ایفا کنند.

در این میان هادی محمدی خیلی زود رباط صلیبی پاره کرد و کنار رفت و عشوری هم مصدوم شد تا دست گل‌محمدی برای چینش ترکیب تیمش خالی‌تر از قبل شود. تراکتورسازی با این وضعیت وارد رقابت‌ها شد و حاصل کارش از 3 دیدار ابتدایی 3 شکست و یک گل زده بود که توسط فرزاد حاتمی به ثمر رسید.

ولی محرومیت انضباطی این بازیکن او را از حضور در 2 دیدار تیمش محروم کرد که به نظر می‌رسید این اتفاق به ضرر تراکتورسازان تمام شود ولی در عمل عکس این اتفاق افتاد.

شاگردان گل‌محمدی در دو  دیداری که فرزاد حاتمی را همراه خود نداشتند توانستند به نوار ناکامی‌ها پایان داده و 2 پیروزی پیاپی کسب کنند.

به نظر می‌رسد محرومیت حاتمی برای سرخپوشان تبریزی خوش یمن بوده و در این صورت نباید منتظر بازگشت مهاجم با تجربه خودشان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز