خبرگزاری کار ایران

چشم پوشی کی‌روش از کاپیتان‌های تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۹۷

سرمربی تیم ملی همچنان به دعوت از برخی بازیکنان اعتقادی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با اعلام فهرستی 11 نفره برای دعوت به اردوی تیم ملی، ملی‌پوشانی که قرار است از لیگ برتر دعوت شوند را مشخص کرد و غیبت چند بازیکن در آن با توجه به شرایط حال حاضر عجیب به نظر می‌رسید.

در فهرست جدید تیم ملی با توجه به مصدومیت امید ابراهیمی و شرایطی که برای کمال کامیابی‌نیا ایجاد شده است، غیبت آنها مشخص بود در چنین شرایطی پیش‌بینی می‌شد مهدی کیانی، کاپیتان با تجربه تراکتورسازی که عملکرد خوبی در ترکیب تیمش در بازی‌های اخیر داشته است به عنوان هافبک دفاعی در فهرست کی‌روش جای بگیرد. کیانی در مرکز میدان برای تراکتورسازی مثل یک فرمانده تمام عیار می‌جنگد و با تکل‌های به موقع و قدرت بدنی بالا حملات زیادی از حریفان خنثی کرده و از عقب میدان برای تیمش بازیسازی می‌کند.

به نظر می‌رسید در نبود ابراهیمی و کامیابی‌نیا جایی برای کیانی در فهرست جدید کی‌روش باشد ولی اینطور نبود.

گزینه دیگری که در طول 2 فصل اخیر پشت درهای تیم ملی مانده است، محمد ایران‌پوریان، دفاع راست تراکتورسازان است که بازی‌های خوبی در ترکیب تراکتورسازی به نمایش گذاشته ولی هیچوقت مورد توجه کی‌روش قرار نگرفته است.

ایران‌پوریان در فصل جدید هم عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش داشته و در بازی برابر نفت یک تنه پیروزی تیمش را رقم زد ولی بازهم عملکردش مورد پسند کی‌روش واقع نشد.

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود در فصل جاری تراکتورسازی هیچ سهمیه‌ای در جمع نفرات تیم ملی نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز