خبرگزاری کار ایران

روز انتقام بزرگ شماره هفت سابق استقلال از فولاد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۶۳

هافبک سابق فولاد مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر و در شهر قدس پذیرای شاگردان سیروس پورموسوی خواهد بود.

از نکات جالب این بازی می‌توان به حضور بختیار رحمانی در پیکان اشاره کرد که باید در ترکیب این تیم به مصاف تیم سابق خود برود و این رویارویی جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت.

رحمانی از ابتدای حضورش در رده بزرگسالان عضو فولاد بود و 8 سال در این تیم بازی کرد تا در نهایت به مقام قهرمانی لیگ برتر هم با این تیم دست یابد.

این بازیکن به دلیل باطل شدن کارت پایان خدمتش مجبور شد به تراکتورسازی برود و سربازی خود را با حضور در این تیم پشت‌سر بگذارد و پس از پایان این دوره یک نیم فصل ناموفق در استقلال تهران داشت تا مجبور شود در نهایت به فولاد خوزستان بازگردد.

حضور مجدد رحمانی در فولاد در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم زیر نظر سعداوی تا حدودی این بازیکن را به روزهای اوجش برگرداند ولی او در پایان فصل ترجیح داد از تیمش جدا شود و راهی پیکان تهران شد تا یکبار دیگر کار زیر نظر جلالی را تجربه کند.

جدایی دوم بختیار از فولاد چندان دوستانه نبود و با چند مصاحبه تند از سوی این بازیکن علیه مسئولان باشگاه اهوازی همراه بود و این بازیکن علناً اعلام کرده بود در باشگاه سابق خود سیاه‌بازی و دورویی دیده است و دروغ‌هایی شنیده که باعث جدایی‌اش شده و بحث مالی در تصمیم او تاثیری نداشته است.

حال این هافبک با تجربه باید در لباس تیم جدیدش به مصاف فولادی برود که ظاهراً با خاطره خوشی از آنجا بیرون نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز