خبرگزاری کار ایران

درخشان: عادلانه بود یک امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۹۳۰

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تساوی تیمش مقابل سیاه‌جامگان را نتیجه‌ای عادلانه دانست.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: با وجود اینکه گل ساده‌ای را خوردیم اما بازی خوبی انجام دادیم. پس از آن بازی را کنترل کرده، فشار آوردیم و در نهایت به گل رسیدیم. ناگفته نماند، سیاه‌جامگان تیم خوبی است، اما عادلانه بود که یک امتیاز بگیریم و بازنده نباشیم. در کل از عملکرد شاگردانم راضی‌ام. ما هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی در ادامه افزود: ما بیشتر توپ را دواندیم و بهتر از هفته‌های گذشته کار کردیم. همین مسئله به ما در آینده کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره داوری دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان نیز گفت: فکر کنم امروز اولین قضاوت و تجربه او بود. برخی از داوران تصور می‌کنند که هر بازیکنی فریاد بزند، باید خطای او را بگیرند. امیدوارم داوران کم‌تجربه صاحب تجربه شده و نقاط ضعف‌شان را پوشش دهند.

درخشان راجع به مشکل مالیاتی تیمش گفت: مشکل مالیاتی ما حل شده است. وقتی تیمی شخصی باشد، به مالک آن تیم فشار وارد می‌شود، چرا که باید هزینه‌های تیم را شخصاً پرداخت کند. دولت هم به باشگاه‌های خصوصی کمک نمی‌کند، در صورتی که این باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی یادآور شد: بیشتر تیم‌ها دولتی هستند و زمانی که مدیران تحت‌فشار قرار می‌گیرند، آنقدر به مغزشان فشار می‌آید که می‌‌گذارند و می‌روند. تیم‌های خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کنند و باید به آنها کمک کرد تا دیگران هم برای تیم‌داری امیدوار شوند. تا چه زمانی استقلال و پرسپولیس باید تحت‌نظر دولت بوده و پول بگیرند؟! خیلی از تیم‌ها باید خصوصی شوند تا فوتبال ما رشد کند، در غیر این صورت فوتبال ما درجا می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل سیاه‌جامگان تصریح کرد: حق دارید که ناراحت باشید، اما به خاطر پروازمان نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز