خبرگزاری کار ایران

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان- فرانسه

نصیری، حسین خانی، یاراحمدی و محمدی حریفان خود را شناختند

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۵۸

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، امشب (به وقت ایران) در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج وزن کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 31 نفر به روی باسکول رفته اند، میثم نصیری در دور نخست به مصاف عبدالرحمن ابراهیم از قطر می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه  و لی سئونگ چول نایب قهرمان آسیا از کره جنوبی روبرو خواهد شد. در گروه نصیری آدام باتیروف قهرمان آسیا و کشتی گیر روسی الاصل بحرین، زاین رترفورد از آمریکا و مصطفی کایا نایب قهرمان اروپا از ترکیه حضور دارند.

در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با ایلمان مختاراف از فرانسه کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مویزه از رومانی و جان از نیجریه می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند پیمان یاراحمدی در دور اول با واسیلی میخایلوف از اوکراین مبارزه می کند و در صورت شکست وی در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان آیلیخیاتی از چین و علی شعبان اف از بلاروس می رود.

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول با الکساندر هوشتین از بلاروس پیکار می کند و در صورت غلبه بر وی در دور دوم به مصاف ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان می رود. در این وزن 26 نفر وزن کشی کرده اند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 12:30 (به وقت ایران) فردا شنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز