خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان - فرانسه

با حذف چهار نماینده ایران در روز دوم ؛ کاروان ایران با یک طلا به کارش پایان داد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۳۲

در روز دوم رقابت‌های جهانی کشتی آزاد چهارنماینده کشورمان برابر حریفانشان قرار گرفتند که در نهایت موفق به کسب مدال نشدند.

به گزارش ایلنا، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد فرانسه از ظهر امروز (شنبه) در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است و نتایج نمایندگان کشورمان را در زیر مشاهده می‌کنید:

وزن 65 کیلوگرم

در وزن 65 کیلوگرم  میثم نصیری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر عبدالرحمن ابراهیم از قطر را شکست داد وی در دور بعد در یک کشتی نزدیک مقابل آلان گوگایف دارنده مدال نقره جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست بیاورد.

 

وزن 70 کیلوگرم

 در وزن 70 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایلمان مختاراف از فرانسه را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد آدریان مویزه از رومانی گذشت اما در دور سوم مقابل یوهی فوجی نامی از ژاپن با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و حریف ژاپنی با شکست مقابل حریف آمریکایی، از صعود به فینال بازماند تا با این نتیجه مصطفی حسین خانی دور رقابت‌ها کنار برود.

وزن 74 کیلوگرم

در وزن 74 کیلوگرم پیمان یاراحمدی در دور اول مقابل زلیم خان خادجیف از فرانسه با نتیجه 8 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا، یاراحمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

 

وزن 97 کیلوگرم

در وزن 97 کیلوگرم امیر محمدی در دور اول الکساندر هوشتین دارنده مدال برنز اروپا از بلاروس را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد وی در دور بعد مقابل ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه 10 بر 4 شکست خورد. محمدی برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور حریفش در فینال بود که این اتفاق رخ نداد و ابراگیم‌اف در دور بعد برابر حریف ارمنی شکست خورد تا از گردونه مسابقات حذف شود.
خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز