خبرگزاری کار ایران

نزهتی: استقلال ملاک ما نیست / با شکست ملوان روحیه می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۵۵۱

مهاجم سپیدرود رشت معتقد است پیروزی آن ها برابر رقیب دیرینه‌شان در جام حذفی روحیه مضاعفی برای ادامه لیگ برتر عطا می‌کند.

پویا نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص تساوی ارزشمند سپیدرود برابر سپاهان اصفهان در هفته پنجم اظهار داشت: بازی سنگینی بود و به لطف خدا با همت بچه‌ها فشار حملات سپاهان را تحمل کردیم و نتیجه گرفتیم. ما هنوز نتوانستیم به شرایط بازگردیم و شرایط خوبی را پیدا نکردیم و بازی با نفت آبادان می‌تواند ما را به بالای جدول برساند.

وی ادامه داد: با سه امتیاز در خانه مقابل نفت به رتبه تک رقمی که از اول فصل به دنبالش بودیم دست پیدا می‌کنیم. نفت آبادان الان 7 امتیازی است و رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد و فاصله سه امتیازی که با این تیم داریم کاملا ما را به تیم‌های بالای جدول نزدیک می‌کند.

نزهتی درخصوص اینکه شرایط به گونه‌ای رقم خورده که آنها در جدول رده بندی بالاتر از یکی از تیم پرافتخار لیگ برتر قرار دارند، گفت: استقلال ملاک ما نیست و آنها هم مانند ما تغییرات زیادی داشتند. استقلال هم مانند ما به فرصت نیاز دارد تا به روزهای خوبش برسد و متاسفانه شرایط آنها هم مثل ماست. اگر سه بازی که با شکست پشت سر گذاشتیم را حداقل با مساوی تمام می‌کردیم الان شرایط اینگونه نبود. 

نزهتی افزود: الان جو طوری شده که از عملکرد سرمربی ما تعریف می‌کنند. نظرشان این است که از تدابیر علی نظرمحمدی در اصفهان امتیاز گرفته‌ایم. هواداران ایرانی یک مقدار عجول هستند و زود تصمیم می‌گیرند ولی تماشاگر انتظار دارد که تیم محبوبش امتیاز بگیرد. مثلا در بازی اول لیگ برابر نفت کسی انتظارش را نداشت ما بازی را واگذار کنیم اما خوشبختانه این مسائل گذشت و روند به رشد ما از بازی با پیکان آغاز شد. هنوز اتفاق خاصی برای ما رقم نخورده و ان شاءالله در این فصل رتبه تک رقمی خوبی کسب می‌کنیم.

مهاجم سرخپوشان گیلانی درخصوص دیدار حساس برابر ملوان بندرانزلی در مرحله سوم جام حذفی گفت: نیم نگاه ما بعد از لیگ به جام حذفی است. تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد پیروز می‌شود. دربی خیلی خوبی را در پیش رو داریم و ان شاء الله با شکست ملوان روند رو به رشدمان را برای بازی را نفت آبادان ادامه می‌دهیم و روحیه خوبی برای ادامه لیگ کسب می‌کنیم. 

نزهتی درباره پیوستن پیام صادقیان به سپیدرود رشت و حضور او در ترکیب اصلی اظهار داشت: پیام از نظر فنی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ماست و فکر می‌کنم که بازیکنی مثل او در ترکیب نیاز داریم تا به خط میانی ما نظرم خاصی بدهد. باید منتظر آمادگی کامل او باشیم تا در تعطیلات بتواند به روند کاملی دست پیدا کند. با آمادگی پیام می‌توانیم اتفاق های جالبی در خط حمله رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز