خبرگزاری کار ایران

سپاهان به یاد خاطره خوش لیگ دهم؛ عملکرد مشابه کرانچار و قلعه‌نویی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۷۸

شاگردان کرانچار عملکردی مشابه با سپاهانِ فصل دهم داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در حالی که یکی از تیم‌های پر هزینه و پر سر و صدای نقل و انتقالات بوده است ولی تا کنون در نتیجه گیری موفق عمل نکرده و کسب تنها 6 امتیاز از 5 مسابقه گواه این موضوع است.

این نتایج باعث نا امیدی و بی‌انگیزگی برخی از هواداران این تیم شده و برخی از آنها امیدی به بهبود روند نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های آتی ندارند.

ولی تاریخچه عملکرد زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر نشان می‌دهد آنها نباید خیلی هم نا امید باشند چرا که در فصل دهم در شرایطی مشابه توانستند پایان خوشی در لیگ برتر داشته باشند.

سپاهانی‌ها تا کنون در لیگ‌های سوم، چهارم و دهم هم در پنج هفته ابتدایی 6 امتیاز کسب کرده بودند که در لیگ دهم در پایان به عنوان قهرمانی رسیدند.

در آن زمان که هدایت سپاهان بر عهده امیر قلعه‌نویی بود، این تیم مثل فصل جاری بازیکنان مطرح و اسم و رسم‌دار زیادی خریده بود که انتظار نتایج درخشان از هفته اول را ایجاد کرده بود ولی شروعی نا امید کننده داشت.

سپاهانی‌ها در 3 دیدار نخست مقابل راه‌آهن، ملوان و فولاد به 3 تساوی رسیدند و در هفته چهارم با پیروزی یک بر صفر مقابل شاهین بوشهر اولین برد خود را جشن گرفتند.

هفته پنجم اما شکست یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن در دربی نخستین شکست شاگردان قلعه‌نویی را رقم زد تا از 5 دیدار شش امتیاز کسب کرده باشند.

سپاهانی‌ها در پایان آن فصل با 66 امتیاز از 34 بازی به عنوان قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز