خبرگزاری کار ایران

امید جوان جایگزین امید مصدوم؛ جایگاهی که در تیم ملی هم از دست رفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۵۶

مصدومیت بازیکن استقلال تهران او را از تیم ملی هم دور کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی کارلوس کی روش سه بازیکن از استقلال به دعوت شدند و امید نورافکن، روزبه چشمی و وریا غفوری سه نماینده استقلال در لیست کی روش برای دیدار برابر کره جنوبی و سوریه قرار گرفتند اما نام یک بازیکنی آبی‌پوش دیگر در این لیست غایب به چشم نمی‌خورد.

امید ابراهیمی هافبک دفاعی استقلال تهران که فصل گذشته از افراد مورد اعتماد علیرضا منصوریان در ترکیب ثابت بود مصدومیتش را درمان نکرد تا در آخر فصل با عمل جراحی رو به رو شود و برای هفته‌ها از میادین دور شود؛ عملی که او را از تمرینات آماده سازی پیش فصل و 5 هفته ابتدایی لیگ برتر دور نگه داشت.

دوری ابراهیمی از تمرینات و عدم آمادگی موجب شد تا او جایگاه مطمئنش در تیم ملی را هم از دست بدهد و یک آبی‌پوش دیگر در ترکیب مورد نظر کی روش جایگزینش شود.

روزبه چشمی در تیم ملی به احتمال زیاد در پست مدافع مرکزی به کار گرفته شود و با این عنوان نورافکن که برای اولین بار پای به عرصه بزرگسالان گذاشته جایگزین امید ابراهیمی در میانه میدان باشد.

ابراهیمی دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته و مدت کوتاهی است تمریناتش به همراه استقلال را آغاز کرده اما هنوز جواز حضور در ترکیب این تیم را به دست نیاورده و دیدارهای تیم ملی را از گیرنده تلویزیون پس از مدت‌ها باید شاهد باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز