خبرگزاری کار ایران

واکنش گلر سابق به عملکرد منصوریان؛ دوست داشتم خودم را با چاقو بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۱۳

دروازه‌بان سابق استقلال تهران در برنامه تلویزیونی درخصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال تهران در برنامه تلویزیونی درباره اینکه آبی‌ها چگونه می‌توانند از شرایط فعلی خارج شوند، گفت: تغییر هیئت مدیره و مدیرعامل گرینه من است. وقتی فهمیدم آقای قریب به هیئت مدیره می‌آید به عنوان یک استقلالی خیلی خوشحال شدم. ولی آقای قریب اصلا اجازه کاری را در باشگاه ندارد و ایشان به همین دلیل ترجیح داده که در جلسات شرکت نکند. همه کاره باشگاه شخص دیگری است.

برومند ادامه داد: پارسال در جریان همکاری با تیم‌های پایه اتفاقاتی را دیدم که قسم خوردم در باشگاه استقلال حاصر نشوم. کسانی در باشگاه هستن که از فوتبال، اخلاق حرفه‌ای و احترام به پیشکسوت اطلاعاتی ندارند.

برومند درباره عملکرد کادرفنی و علیرضا منصوریان اظهار داشت: در این وهله تنها هواداران استقلال مهم هستند و باید حداقل در مصاحبه‌ها دل پیشکسوتان را نشکنیم. برای مثال پیش از اتمام بازی استقلال برابر پدیده آقای سرمربی به کنار آقای مهاجری رفتند و شما در این لحظه نمی‌دانید چه به حال هوادار روی سکوها می‌گذرد. تحمل این قضایا برای یک پیشکسوت سخت است.

برومند افزود: بازی استقلال مقابل پدیده را از تلویزیون نگاه می‌کردم و در آن صحنه دوست داشتم خودم را با چاقو بزنم! ما دوست داریم مربی از پیش باخته نباشد و عیار باشگاه را نشان بدهد. این اتفاق هم عمدی نبوده اما خیلی از شکست استقلال غصه خوردم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز