خبرگزاری کار ایران

یک وزنه بردار به اردوی نور اضافه می شودبرگزاری تمرینات سطح دریای با 12 ملی پوش

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۱۹۲

تمرینات سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان در شهرستان نور با 12 وزنه بردار در حال پیگیری است و تاچند روز آینده، یک ملی پوش به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سومین روز از اردوی سطح دریای تیم ملی بزرگسالان کشورمان به میزبانی دشت نور شهرستان نور هم اکنون با 12 وزنه بردار در حال برگزاری است و تا چند روز آینده، مسعود چترایی ملی پوش تیم دانشجویان به تمرینات گروهی تیم اضافه می شود.12 ملی پوش حاضر در این اردو عبارتند از: مجید عسگری (دسته 69 کیلوگرم)، کیانوش رستمی، علی میری، صالح چراغی (دسته 85 کیلوگرم)، سهراب مرادی، سید ایوب موسوی (دسته 94 کیلوگرم)، محمدرضا براری، علیرضا سلیمانی، علی هاشمی (دسته 105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی، همایون تیموری و سعید علی حسینی (دسته 105+ کیلوگرم).

مسعود چترائی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم  و اصغر ابراهیمی مربی تیم ملی، به محض بازگشت از بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در چین تایپه، به اردوی تیم ملی در شهرستان نور اضافه می شوند.

تمرینات ملی پوشان وزنه برداری بزرگسال کشورمان از شنبه تا پنجشنبه، به صورت 2 نوبت در روز (صبح و عصر) برگزار می شود. تمرین صبحگاهی از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا 12 ظهر خاتمه می یابد و تمرین بعدازظهر نیز از ساعت 17:30 تا 19 عصر خواهد بود.

این مرحله اردوی تیم ملی از شنبه (4 شهریورماه) استارت خورده تا جمعه (24 شهریور) در سالن ورزشی دانشگاه محدث نوری به میزبانی دشت نور شهرستان نور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز