خبرگزاری کار ایران

جوان‌های تراکتورسازی حواسشان را جمع کنند

ایران‌پوریان: بعد از آن اردوی عجیب کی‌روش دیگر مرا دعوت نکرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۸۵

مدافع با تجربه تراکتورسازی از شرایط تیمش و جا ماندنش از فهرست تیم‌ملی می‌گوید.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و بعد از تعطیلی چند روزه دوباره تمرینات‌مان را با انگیزه شروع کرده‌ایم و آماده بازی جام حذفی هستیم تا به امید خدا به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد دو پیروزی پیاپی تیمش پس از 3 هفته ناکامی گفت: خدا را شکر نوار ناکامی‌های ما هم قطع شد و تا حدودی از فشاری که در آن قرار داشتیم خارج شدیم و با آرامش بیشتری کارمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم در ادامه هم بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم و پیروزی‌هایمان در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد. البته این را بگویم که در 3 هفته اول لیگ در هیچکدام از بازی‌ها شایسته شکست نبودیم و حداقل دو برد و یک تساوی نتیجه‌ای بود که باید رقم می‌خورد ولی بدشانسی آوردیم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به دیدار مقابل پدیده در جام حذفی عنوان کرد: پدیده حریف سرسختی است ولی جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و حق اشتباه نداریم و با تمام توان به میدان می‌رویم و امیدوارم دست‌پر از زمین خارج شویم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

ایران‌پوریان با اشاره به درخشش محمدرضا آزادی جوان در ترکیب تراکتورسازی خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفته بودم جوان‌های خوبی در ترکیب تیم داریم که می‌توانند پدیده‌های لیگ شوند و محمدرضا آزادی هم یکی از آنهاست که خوشحالم توانایی‌هایش را نشان داده است. آزادی در بازی با نفت پاس خوبی برایم فرستاد که از او ممنونم. البته به او گفته‌ام باید این روند خوبش دنباله‌دار باشد و به ثبات برسد. همیشه در تمرینات با او و سایر جوان‌ها صحبت می‌کنیم و آنها باید حواس‌شان را جمع کنند تا درگیر یک سری مسائل نشده و فوتبالشان را بازی کنند.

وی در مورد شروع روند گلزنی خود مقابل نفت تهران عنوان کرد: من با وجود بازی در پست دفاع زیاد نفوذ می‌کنم و اگر موقعیتی گیر بیاورم دوست دارم گل بزنم یا پاس گل بدهم و خوشحالم چنین فرصتی نصیبم شد.

مدافع تراکتورسازی در مورد فهرست جدید تیم ملی و عدم حضور بازیکنان تراکتورسازی در جمع این نفرات گفت: متاسفانه کادرفنی تیم ملی شایسته‌های تراکتورسازی را ندید و می‌توانستیم چند نماینده در تیم ملی داشته باشیم و امیدوارم از اردوهای بعدی توجه بیشتری به تیم ما شود.

ایران‌پوریان در مورد عدم دعوت از خودش توسط کی‌روش هم افزود: من همه تلاشم را کردم تا در تیم ملی حضور داشته باشم ولی متاسفانه دعوت نشدم. از زمانی که کی‌روش به تیم ملی آمده تنها در اردوی دوبی من را دعوت کرد که در آن اردو هم اتفاقات عجیب و غریب مربوط به آن زمان رخ داد و پس از آن دیگر من را دعوت نکرد. البته هنوز امیدوارم که با تیم ملی به جام جهانی بروم و در اردوهای بعدی دعوت شوم و همه تلاشم را در این راه به کار خواهم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز