خبرگزاری کار ایران

بگو مگوی کی روش با کره ای ها زیر باران/ ناراحتی شما از ما باعث شرمندگی است!

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۷۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از آغاز تمرین امروز و در حالی که باران می بارید در پاسخ به درخواست رسانه های کره ای برای انجان مصاحبه ابتدا دست رد به آن ها زد اما سپ در گفت و گو با آنها درباره جو به وجود آمده علیه خودش و تیم ملی صحبت کرد و اظهار داشت: من به اینجا آمده ام تا همراه با تیمم بهترین بازی را انجام دهیم اما زمین تمرین ما بهترین کیفیت را ندارد و باعث شرمندگی مردم کره جنوبی است.

وی در ادامه افزود: این باعث شرمندگی است که کره ای ها بابت بازی قبل از ما ناراحت و عصبانی باشند. ما حس بدی نسبت به آنها نداشتیم و سعی کردیم بهترین امکانات را برایشان در نظر بگیریم. قرار بود امروز تمرین ما ساعت 6 آغاز شود اما به دلیل بارش باران این اتفاق با تاخیر صورت می گیرد. امروز با 14 بازیکن تمرین می کنیم و بازیکنان اروپایی به ما در تمرینات بعدی اضافه می شوند.

کی روش در پایان گفت: من کار خودم را سعی می کنم به بهترین شکل انجام دهم و به مسائل دیگر توجه نکنم. تمرین ما امروز با 20 دقیقه تاخیر شروع شد چون میخواستم به سوالات شما پاسخ دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز