خبرگزاری کار ایران

کی‌روش:تنها هدف ما شادی دل هواداران است

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۵۱

سرمربی تیم ملی می گوید برای کسب غرور و ایجاد لبخند روی لب هواداران به میدان می‌رویم.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با دوربین نود در سئول کره جنوبی درباره شرایط بد زمین تمرین ایران در کره جنوبی گفت: همه چیز عالی است! همیشه بازی با کره دشوار بوده و این تیم به دنبال شکست ایران بوده ولی الان دغدغه اصلی آنها صعود به جام جهانی است؛ برای نخستین بار شرایط سختی برای کره به وجود آمده و کارشان در راه صعود به جام جهانی به اما و اگر کشیده شده است.

او با بیان اینکه برای ما بازی با کره جنوبی همیشه فرصتی برای یادگیری و کسب تجربه بیشتر است، اظهار کرد: اگر شرایط بازیکنان خوب است و شاهد نتایج خوب هستیم، اتفاقی شعبده گونه و شعبده بازی رخ داده وگرنه برای کسب موفقیت و توجه به تیم، مربیان و بازیکنان هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: باید به برنامه‌ریزی تیم ملی در مسیر جام جهانی برای آماده‌سازی، انجام بازی‌های دوستانه و موفقیت بیشتر اقداماتی صورت بگیرد وگرنه نمی‌توان انتظار زیادی داشت.

کی‌روش اضافه کرد: داستان همیشه یکسان است، ما برای مردم زحمت می‌کشیم و بازی می‌کنیم؛ این بار هم برای کسب غرور و ایجاد لبخند روی لب هواداران به میدان می‌رویم؛ مهم‌ترین مطلب همین است که می‌خواهیم تماشاگران را خوشحال کنیم و این بار هم سعی داریم همین کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز