خبرگزاری کار ایران

واکنش اسپانسر سابق سازمان لیگ به شکایت این نهاد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۱۵

یک شرکت تبلیغاتی که پیش از این نقش حامی سازمان لیگ فوتبال ایران بود در واکنش به خبر شکایت مسئولان این سازمان بیانیه‌‍ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ در پی شکایت سازمان لیگ فوتبال ایران از شرکت ایران نوین کیش، اسپانسر سابق این سازمان برای تبلیغات محیطی در کنار زمین، ای نشرکت تصمیم گرفت تا اتهامات وارده را در بیانیه‌ای پاسخ بدهد.

متن بیانیه شرکت ایران نوین در این خصوص به شرح زیر است:

«هستیم بر آن عهد که بستیم/ برای پرداخت مطالبات فوتبال تابع قوانین ایران هستیم
 شرکت پرسابقه ایران نوین با نزدیک به سه دهه کار معتبر در عرصه تبلیغات داخلی و بین المللی و یکی از بزرگترین طرف‌های قرارداد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شهرداری‌های سراسر کشور، آمادگی خود را برای تسویه مطالبات سازمان لیگ از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود.

این شرکت در قرارداد دو ساله خود با سازمان لیگ به کلیه تعهداتش برای سال اول عمل کرده که اسناد و مدارک تسویه حساب آن نیز موجود است. ضمن اینکه برای سال دوم پس از پرداخت بخشی از مطالبات، چندین مرتبه با اسناد نقدی به سازمان لیگ مراجعه و برای مابقی نیز املاکی که از سوی صاحبان آگهی که بابت هزینه حضورشان در تبلیغات محیطی فوتبال ایران ارائه شده و از سوی کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده بود را به مسئولان سازمان لیگ ارائه کرد، اما از سوی آنها پذیرفته نشد.

با وجود بارها اعلام آمادگی ایران نوین برای تسویه حساب، سازمان لیگ ضمن نپذیرفتن پیشنهادات این شرکت تاکید و اصرار به طی شدن مراحل و روال قانونی پرونده در مراجع ذی‌صلاح داشت. به همین جهت این شرکت مکاتبات خود با سازمان لیگ به همراه مستندات املاک و تعهدات پرداخت مابقی بدهی به صورت نقدی را تقدیم شعبه 87 دادگاه صدر کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز