خبرگزاری کار ایران

ادعای ساکرنت؛ کی‌روش لیاقت کسب جایزه مربی سال فیفا را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۴۴

پایگاه خبری تحلیلی ساکرنت در گزارشی به تمجید از عملکرد و دستاورد‌های مربی سابق منچستریونایتد در کادر فنی تیم ملی ایران پرداخته است.

به گزارش ایلنا، در بخشی از این گزارش آمده: ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد اخیراً فهرستی 12 نفره از کسانی که به زعم او لیاقت کسب جایزه سرمربی سال فیفا را دارند، تهیه کرده اما یک کمک مربی قدیمی در منچستریونایتد هم هست که بدون شک لایق حضور در این فهرست است. سرمربیانی امثال مورینیو همینطور پپ گواردیولا در منچسترسیتی صدها میلیون پوند برای خرید بازیکنان نامطمئن در لیگ هزینه کرده‌اند اما دستاوردهای کارلوس کی‌روش با ایران واقعاً تحسین‌برانگیز بوده است.

در بخش دیگری از تحلیل ساکرنت آمده: تمام اینها با وجود این واقعیت است که کی‌روش برای هدایت ایران با چالش‌هایی روبه‌رو است که همتایان او در دیگر تیم‌های صاحبنام قاره کهن ندارند. مسائل سیاسی در فوتبال ایران نقش دارند. اردو‌های آماده‌سازی این تیم پیش از بازی‌های بزرگ کیفیت چندانی نداشته است. یکسری مشکلات همیشگی مانند پیدا کردن حریف تدارکاتی و دریافت طلب‌های ایران از خارج از مرزهای این کشور، سبب شده که تیم کی‌روش شرایط سخت‌تری نسبت به دیگر تیم‌های ملی عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد.

در بخش پایانی این گزارش تأکید شده: با هدایت کی‌روش، ایران نه تنها تیمی است که به نظر می‌رسد سال آینده می‌خواهد بهترین نتایج تاریخش را در جام جهانی کسب کند، بلکه تیمی است که تا چند سال آینده هم بر قله فوتبال آسیا خواهد ماند که آنها هم بر دستاوردهای تحسین‌برانگیز فعلی این تیم خواهد افزود. اینکه این افتخارات در دوران مربیگری‌ کی‌روش در اروپا در کارنامه او درج نشد مهم نیست. کی‌روش لیاقتش را دارد که در فهرست مربیان سال فیفا قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز