خبرگزاری کار ایران

پیروزی یک بر صفر نتیجه فوق‌العاده‌ای است

کی‌روش: شناخت زیادی از کره‌جنوبی و سرمربی آن ندارم/ دوست دارم بهترین تیم همراه با ما به روسیه بیاید

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۵۴

سرمربی تیم ملی کشورمان در خصوص رویارویی مقابل کره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با کره‌جنوبی در خصوص شرایط تیم ملی برای این بازی اظهار داشت: به همه خبرنگاران خیر مقدم می‌گویم. حضور در جمع شما برای من افتخار است و از حضور این تعداد خبرنگار خوشحالم چرا که حضور این تعداد زیاد نشان می‌دهد بازی فردا بسیار مهم است و رسانه‌های دو کشور اهمیت زیادی به بازی فردا می‌دهند.

وی با اشاره به کیفیت حریف ایران در این مسابقه گفت: کره‌جنوبی 8 بار به مسابقات جام جهانی راه یافته و دو بار قهرمان آسیا شده است. این تیم همچنین به نیمه نهایی جام جهانی نیز راه یافته است که حضور پرتعداد شما نشان می‌دهد دلیل آن چیست.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه عنوان کرد: هربار فرصت رویارویی با کره‌جنوبی برای ما  بدست می‌آید از این فرصت برای پیشرفت و یادگیری بیشتر استفاده می‌کنیم. کره‌جنوبی یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و ما از رویارویی با این تیم چیزهای زیادی فرا خواهیم گرفت.

کی‌روش: شناخت زیادی از کره‌جنوبی و سرمربی آن ندارم/ دوست دارم بهترین تیم همراه با ما به روسیه بیاید

کی‌روش در مورد رویارویی فردا مقابل کره‌جنوبی گفت: در این دیدار تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم کره‌جنوبی را شکست دهیم. از این تیم شناخت کامل داریم و می‌دانیم تا الان یازده گل زده‌اند که 9 گل آن در 4 بازی اخیر بوده است و در تمام بازی های خانگی نیز پیروز شده‌اند اما ما هم تیم ایران هستیم و رکوردهای خودمان را داریم. امیدواریم با انجام فوتبالی خوب کره‌جنوبی را شکست دهیم. 

وی با اشاره به قطعی شدن حضور ایران در روسیه افزود: مطمئنا کارمان آسان نیست اما به عنوان تیمی که حضور مان در جام جهانی قطعی شده، وظیفه داریم تمام سعی خود را انجام دهیم تا فردا پیروز شویم. امیدوارم پس از پیروزی در بازی فردا هواداران فوتبال ایران باشند که خوشحالی کنند. 

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه با اشاره به شناختش از کره‌جنوبی هم خاطرنشان کرد: سعی کردم تمام اطلاعات مربوط به سرمربی و تیم کره‌جنوبی را بدست آورم اما متاسفانه اطلاعات کافی در سطح ملی ندارم البته اطلاعات سرمربی کره‌جنوبی را در حوزه باشگاهی به دست آوردم و آن را آنالیز کردم و با استراتژی او آشنا شدم. اطلاعات ما بسیار محدود بوده اما نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی میشناسیم. از این رو بهترین عملکرد را مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می دهید کدام تیم همراه ایران به جام جهانی برود،افزود:در فوتبال خوب نیست احساساتمان را مطرح کنیم. چراکه این حرکت غیرمحترمانه خواهد بود. امیدوارم بهترین تیم به همراه ایران به جام جهانی صعود کند چراکه این موضوع به افزایش سطح فنی در فوتبال آسیا خواهد کرد.

کی‌روش: شناخت زیادی از کره‌جنوبی و سرمربی آن ندارم/ دوست دارم بهترین تیم همراه با ما به روسیه بیاید

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: فردا انتظار دارم بازی متفاوتی را شاهد باشیم. چون می‌دانم هیچی جو اردو و بازی کره تغییر کرده و انتظار بازی متفاوتی دارم. 

کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه چرا ایران همیشه با نتیجه یک بر صفر کره‌جنوبی را شکست می‌دهد اظار داشت: اگر من این شانس را داشته باشم که تمام بازی‌ها را با نتیجه 10 بر صفر شروع کنم، این کار را انجام می دهم اما می‌دانم پیروزی با نتیجه یک برصفر هم فوق العاده است.

کی‌روش در ادامه خطاب به خبرنگاران کره‌ای اعلام کرد: چرا روی صورت شما لبخند نیست و خیلی جدی هستید؟ زیاد سخت نگیرید؛ این فقط فوتبال است. من از نقاط قوت و ضعف تیم ملی کره کاملا شناخت دارم. اما بعد از بازی درباره اش صحبت می‌کنم

 

وی با اشاره به میزان رضایتش از عملکرد بازیکنان تیم لمی گفت: واقعیت شفاف این است که ما هم در دفاع  و در حمله باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.این یک اصل است که برای بهتر حمله کردن باید خوب دفاع کنید وبرای بهتر دفاع کردن باید خوب حمله کنید. ما می دانیم بازیکنان مان درون زمین برای یکدیگر از جان گذشتگی می کنند و این روحیه تیمی ما است. ما وقتی گل می زنیم از بازیکن اصلی تا نیمکت نشین در آن سهیم هستند و وقتی گل می خوریم انگشت اتهام به سمت کسی دراز نمی کنیم. 

وی درباره رکورد ایران در گل نخوردن در مقدماتی جام جهانی گفت: این رکورد یک افتخار برای ما است اما باعث نمی‌شود تا بازی فردا را جدی نگیریم. اتفاقا وظیفه ما را سنگین تر می‌کند. ما برای بازی با کره‌جنوبی احترام زیادی قائل هستیم. این تیم بازی‌های خانگی‌اش را برده و ما مثل بازی‌های گذشته، مسابقه فردا را جدی می‌گیریم و می‌دانیم که این بازی مرگ و زندگی برای ما است.بازی فردا برای ما می‌تواند تاریخ ساز باشد.

یکی از خبرنگاران  حاضر در نشست خبری از کی‌روش پرسید آیا سورپرایزی برای بازی فردا در ترکیب اصلی ایران دارد که سرمربی تیم ملی گفت: بعد از بازی راجع به این موضوع صحبت می‌‌کنیم.

خبرنگار خبرگزاری رویترز در پایان نشست امروز از کی روش درباره وضعیت مسعود شجاعی و عدم دعوتش به تیم ملی سوال کرد که اوپاسخ داد:خبرگزاری شما بیش از حد به این مساله اشاره کرده است؛ من می‌توانستم 24 بازیکن به تیم ملی دعوت کنم. البته نباید فراموش کنیم که ما خودمان را برای جام جهانی آماده می‌کنیم. من از شما سوال می‌کنم؛ مگر می‌شود کی‌روش اجازه بدهد کسی در کارش تاثیر بگذارد؟ مخصوصا در روند انتخاب بازیکن برای تیم ملی. در نهایت این شعر را برای شما می‌خوانم: عزیزم، تو وقتی الان مرا نمی‌شناسی، هیچ وقت نمی‌شناسی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز