خبرگزاری کار ایران

معمای دفاع چپ تیم ملی؛ نبرد محمدی - آقایی برای ترکیب اصلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۱۱

یکی از پست‌های حساس تیم ملی مقابل کره‌جنوبی دفاع چپ است که دو گزینه برایش وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ترکیب دیدار ایران مقابل کره‌جنوبی با توجه به نفرات دعوت شده به اردو توسط کی‌روش قابل حدس زدن نیست و در برخی از پست‌ها مشخص نیست سرمربی تیم ملی به کدام گزینه بازی خواهد داد.

پست دفاع چپ که یکی از مهم‌ترین پست‌های تیم ملی در بازی با کره‌جنوبی خواهد بود که دو گزینه احتمالی برای آن وجود دارد، میلاد محمدی و سعید آقایی بازیکنانی هستند که همراه تیم ملی به اردو رفته‌اند و هر کدام به اندازه خودشان شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

با توجه به دیدارهای اخیر تیم ملی شانس محمدی بیشتر از آقایی خواهد بود و بازی‌های خوبی که در ترکیب احمد گروژنی به نمایش گذاشته جایگاهش را در تیم کی‌روش هم تقویب می‌کند.

از طرفی سعید آقایی هم به قدری مورد اعتماد کی‌روش بوده است که با وجود عملکرد ضعیف سپاهان در لیگ برتر، تنها گزینه دعوت شده از بین شاگردان کرانچار به تیم ملی است.

بازیکنان دیگری مثل احسان حاج‌صفی هم در این پست به تیم ملی دعوت شده‌اند ولی کی‌روش اخیراً از این بازیکن به عنوان هافبک دفاعی استفاده می‌کند و با توجه به کمبود بازیکن در این پست بعید است مجدداً به دفاع چپ برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز