خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا

کعبی: برای بازی با کره خواب نداشتیم / تیم‌های آسیایی در حد ایران نیستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۴۵

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جوسازی رسانه‌های کره‌ای خللی در روند نتیجه گیری شاگردان کارلوس کی روش وارد نمی‌کند.

حسین کعبی درگفت‌وگو با ایلنا، درخصوص دیدار فردای ایران برابر کره جنوبی و جوی که رسانه‌های آنها برابر کارلوس کی روش ایجاد کرده‌اند، اظهار داشت: بازی سختی مقابل کره داریم و آنها زمین تمرین مناسبی برای ما در نظر نگرفته‌اند. برخوردهای بدی با کی روش داشتند که به نظرم شایسته نیست.

وی ادامه داد: طی برخوردی که سرمربی این تیم چند سال پیش با کی روش داشت آنها این بار به دنبال تلافی هستند و با جوسازی قصد دارند روحیه بازیکنان را خراب کنند. مطمئن باشید تلاش آنها بیهوده است و در روند سرمربی کاربلد ما خللی ایجاد نمی‌شود. سه امتیاز فردا برای ما ارزش بالایی دارد هرچند که مجوز راه یابی به جام جهانی را کسب کرده‌ایم.

کعبی خاطرنشان کردند: جوی که رسانه‌های کره‌ای ایجاد کرده‌اند انگیزه بازیکنان ما را بیشتر می‌کند و کی روش می‌داند کار را چگونه در بیاورد. هیچ اتفاقی خاصی نمی‌افتد و علیرغم کار سخت بچه‌ها در کره سه امتیاز را کسب می‌کنیم. الان در آسیا تیمی نیست که زورش به ایران برسد. حالا حالاها باید کار کنند تا به ما برسند. ما دیگر باید برای سعود از مرحله گروهی جام جهانی فکر کنیم و تمرکزمان برای جام جهانی باشد نه اتفاقات در آسیا. بازیکنان خوبی که تحت هدایت کی روش بوده‌اند موفق شدند بدون گل خورده تا به اینجا پیش بروند و امیدوارم در جام جهانی هم این روند ادامه دار باشد. 

مدافع سپیدرود رشت که سابقه حضور با پیراهن تیم ملی برابر کره جنوبی را در کارنامه دارد، درباره سبک بازی این تیم عنوان کرد: زمانی که در تیم ملی بودم کره‌ای ها تیم رویایی داشتند و با زمان حال قابل قیاس نبودند. یادم است شب پیش از بازی با کره خواب به چشممان نمی‌آمد و بازیکنان استرس داشتند. الان دیگر آنها و دیگر تیم های آسیایی در حد ایران نیستند. ما روند خوبی را با کی روش در پیش گرفته‌ایم و آنها زورشان به ما نمی‌رسد.

کعبی درباره نتیجه بازی گفت: پیش بینی این بازی سخت است اما امیدوارم بازیکنان ما موفق باشند و با اختلاف نتیجه خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز