خبرگزاری کار ایران

توصیه سرمربی برزیل به کوتینیو

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۴۹

تیته سرمربی برزیل توصیه‌ای را به ستاره لیورپول گوشزد کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، با وجود خبرهای توافق لیورپول و بارسلونا بر سر انتقال فیلیپ کوتینیو رسمی نشدن این قرارداد نگرانی هواداران را در پی داشته است، کوتینیو در حال حاضر در تمرینات تیم ملی برزیل به سر می برد. تیته سرمربی تیم ملی برزیلی به کوتینیو توصیه کرده است به تیمی برود که در آن احساس خوشحالی و رضایت می کند.

سرمربی برزیلی معتقد است این استرس نقل و انتقالات می تواند بر کوتینیو تاثیر منفی بگذارد زیرا باعث می شود در تیمی حاضر شود که در آن احساس رضایت ندارد.

تیته در این باره توضیح داد: اگر او لیورپول را ترک کند در تیم جدیدش می تواند تاثیر گذار باشد زیرا زمانی است که او می تواند با تیم جدیدی وفق پیدا کند. فوتبالیست ها هم انسان هستند و می تواند در راه‌های مختلف واکنش نشان دهند من از واکنش او زیاد مطمئن نیستم زیرا واکنش های هرشخصی متفاوت است.

"من درباه اینکه چه باشگاهی برای کوتینیو بهتر است نظری ندارم اگر در لیورپول بماند من خوشحال هستم اگر به باشگاه دیگری هم برود به همین صورت مهم این است که ما او را در ترکیب تیم ملی خود داریم.

کوتینیو در فصل جدید هیچ بازی برای لیورپول انجام نداده است و طبق ادعای یورگن کلوپ از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود حال با حضور یافتن در تمرینات تیم ملی برزیل سوالاتی درباره مصدومیت او پیش آمده است که تیته دراین باره توضیح داد: درحال حاضر کوتینیو مشکلی ندارد برای این مصدومیت هم تیم پزشکی ما برای پیدا کردن دلیل با لیورپول در ارتباط است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز