خبرگزاری کار ایران

نفر به نفر با ارتش شکست ناپذیر کی روش/ خوبیم؛ حتی در روزهای بد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۴۱

تیم ملی فوتبال ایران در روزی که بازیکنانش به صورت انفرادی فوق العاده نبودند به یک نتیجه ایده آل دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته نهم مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2018 در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف کره جنوبی رفت و در نهایت مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

بازیکنان تیم ملی در این مسابقه نمایش نسبتا خوبی داشتند و توانستند خاصه در کارهای دفاعی اجازه خودنمایی به تیم یمزبان را ندهند. در ادامه عملکرد هر 14 بازیکنی که در این مسابقه به میدان رفتند را بررسی می کنیم:

علیرضا بیرانوند: خوش شانس با خروج های ایده آل

بیرانوند مانند همیشه زحمت چندانی برای ثبت کلین شیت نداشت. مدافعان تیم ملی اجازه ندادند او چندان به زحمت بیفتد و خطرناک ترین موقعیت های کره هم بیرون رفت. آنها حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشتند. با این حال بیرانوند چند خروج ایده آل داشت و موفق شد بازهم دروازه خود را بسته نگه دارد.

مرتضی پورعلی گنجی: بی پروا و شجاع

بازیکن جوانی که امروز در نبود منتظری و سید جلال گزینه باتجربه قلب خط دفاعی بود. او در نیمه نخست هم کارت گرفت و هم در یکی دو صحنه حسابی جا ماند اما در 45 دقیقه دوم به خودش آمد و توانست به خوبی اوضاع را در کنترل خود نگه دارد.

محمد انصاری: تجربه سخت با نمره قبولی

جایگزین دو بازیکن باتجربه شده بود؛ آن هم در یک دیدار سخت و حساس. انصاری یکی دو خطای بدموقوع و بدجا را انجام داد و یک بار هم درون محوطه جریمه می توانست گلزنی کند که شوت او فرق اسمان را شکافت. انصاری بی نقص نبود اما موفق شد به خوبی از پسی این بازی سخت بربیاید.

رامین رضاییان: پرتلاش و آرام

رامین همیشه بر خلاف کارهای هجومی کمیتش در امور دفاعی می لنگید اما در این مسابقه به استثنای یکی دو صحنه در باقی دقایق موفق بود و توانست نمایش خوبی داشته باشد. رضاییان بعد از اینکه تیم ده نفره شد دیگر هیچ نفوذی را انجام نداد.

میلاد محمدی: بی نقص؛ مثل همیشه

بازهم یکی از بهترین های کی روش بود. میلاد محمدی در این روزها نقطه آرامش بخش خط دفاعی ایران است. جنگندگی فراوان، هوش بالا، قدرت تصمیم گیری فوق العاده و یک برنده تمام عیار در جنگ های تن به تن. حضور در فوتبال روسیه حسابی برای قل بزرگ خانواده محمدی فوق العاده بوده است.

سعید عزت اللهی: فاجعه ای که به خیر گذشت

از ابتدا خوب نبود. نیمکت نشینی در روستوف حسابی کار دستش داده بود و فوتبال را از یادش برده بود. عزت اللهی در نیمه نخست بارها توپ لو داد و در نیمه دوم هم با حرکت بچه گانه ای که انجام داد ایران را برای 40 دقیقه 10 نفره کرد که البته به خیر گذشت.

احسان حاج صفی: مانور غیرت دور از چشم همه

دوندگی احسان حاج صفی در این مسابقه بی نظیر بود. بازیکنی که تا چند روز پیش دیگر آرزوی پیشنهاد تیم ملی را داشت حالا برای چند دقیقه مزه کاپیتانی در سئول را هم چشید و در پستی که زیاد هم به چشم نیامد حسابی دوید و جنگید تا نشان دهد در عمل هم پیراهن تیم ملی برایش مقدس است.

اشکان دژاگه: فراتر از حد انتظار

تا وقتی در زمین بود نمایش قابل قبولی داشت. یعنی هیچ کس تصور نمی کرد او که مدتهاست تیم ندارد بتواند این گونه خوب کار کند و با اعتماد به نفس بالا در زمین حاضر باشد. اشکان کار شاقی انجام داد اما از تصور همه بالاتر ظاهر شد.

علیرضا جهانبخش: یک شب خیلی خوب

علیرضا جهانبخش در این مسابقه یکی از خوب های ایران بود. او در نیمه نخست چند بار به قلب دفاع حریف زد و در نیمه دوم هم وقتی فشار روی دروازه بود با قدرت حمل توپ بالایش برای چند ثانیه هم که شده بود به تنهایی توپ را به زمین کره می برد و به مدافعین خودی فرصت نفس کشیدن می داد.

وحید امیری: دوران افت بازیکن پرتلاش

ستاره پرسپولیس مدتی است هم در ترکیب تیم باشگاهی اش و در ترکیب تیم ملی آن درخشش همیشگی را ندارد. او در بازی برابر کره خیلی دوید اما آن وحید امیری همیشگی نبود. یک ارسال نه چندان خوب او می توانست با اشتباه گلر کره به گل تبدیل شود که طارمی تمرکز نداشت و این اتفاق رخ نداد.

رضا قوچان نژاد: قربانی اخراج عزت اللهی

بعد از خود سعید عزت اللهی بیشترین ضرر بابت اخراج نصیب گوچی شد. بازیکنی که در نیمه نخست روی یک صحنه می توانست گلزنی کند که مدافع کره مانع شد. رضا تنها بازیکنی بود که شوت در چارچوب داشت و این در نوع خود فوق العاده بود.

روزبه چشمی: مامور مخفی و خطایی که خطا نبود

برای چند دقیقه به میدان آمد آن هم با یک هدف خاص. مهار مهاجم بلندقامتی به نام کیم شین ووک. روزبه موفق شد در آن چند دقیقه نمره قبولی را بگیرد اما یک خطا از او پشت محوطه گرفته شد که تصاویر آهسته نشان داد به اشتباه این اتفاق صورت گرفته است. اگر آن توپ گل می شد خواسته یا ناخواسته چشمی مقصر جلوه داده می شد که البته خوشبختانه این طور نشد.

علی کریمی: خنثی و سر به هوا

وقتی بازی نکنی و تیم نداشته بشی دقیقا همین اتفاق رخ می دهد. علی کریمی خوش استایل و خوش فکر به خاطر دور بودن از شرایط بازی مانند عزت اللهی در مدت زمان حضورش در زمین اصلا نتوانست کار خاصی انجام دهد و کاملا فوتبال پر اشتباه و سر به هواگونه ای را به نمایش گذاشت.

مهدی طارمی: بی دقت و فرصت نطلب!

می توانست روی ضد حمله و در دقایقی که تیم ملی تحت فشار بود بهتر کار کند اما این گونه نبود. هیچ کس گمان نیم کرد مهدی فیکس نباشد اما اینطور شد. او فیکس نبود اما در مدت زمان حضورش در زمین قدر موقعیت های نصفه و نیمه ای که نصیبش شد را ندانست. او همچنین در کنترل و نگه داشتن توپ چند بار ناموفق بود که باعث شد کادر فنی هم خرده بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز