خبرگزاری کار ایران

اینیستا: آسنسیو یک پدیده برای فوتبال اسپانیاست

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۲۱۴

درخشش مارکو آسنسیو در لالیگا تحسین آندرس اینیستا را برای او در پی داشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم ملی اسپانیا و ایتالیا ، آندرس اینیستا صحبت های جالب توجه ای درباره ستاره رئال مادرید مارکو آسنسیو انجام داده است.

اینیستا از حضور چنان بازیکن قدرتمندی در ترکیب تیم ملی اسپانیا ابراز خوشحالی کرد و او را برای آینده فوتبال اسپانیا یک پدیده معرفی کرد: این سوپرایز بزرگی نیست زیرا که آسنسیو توانسته است برای رئال مادرید افتخار آفرینی کند و ما نیز او را دنبال خواهیم تا بتوانیم توانایی های این بازیکن را بهتر بشناسیم و از قابلیت های او استفاده کنیم.او بازیکن بسیار خوبی برای فوتبال اسپانیا است و من امیدوارم بتواند کمک مهمی به تیم انجام دهد و سالهای طولانی در تیم ملی اسپانیا حضور داشته باشد.

اینیستا همچنین در خصوص حضور وراتی در ترکیب تیم ملی ایتالیا توضیح داد:او  هافبک شگفت انگیزی است و ما باید در  این دیدار در هنگام دفاع بسیار مراقب وراتی باشیم. تیم ملی ایتالیا سرشار از نام های بزرگ است و ما برای مقابله با آنها باید بهترین نمایش خود را ارائه دهیم. در تیم ملی ایتالیا بازیکنانی با سرعت بالا وجود دارند که ما باید مراقب آنها باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز