خبرگزاری کار ایران

نمی توانیم معجزه کنیم

افاضلی:از هواداران می خواهیم صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۹۱

سرمربی صبا امیدوار است تیمش در تعطیلات لیگ بخشی از تمرینات عقب افتاده را جبران کند.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی در نشست خبری پس از بازی صبای قم و ملوان بندرانزلی که به تساوی یک بر یک انجامید،اظهار داشت: شرایط تیم صبا به لحاظ جسمانی و تاکتیکی اصلا مناسب نیست و ما از بازیکنان شناختی نداریم و امیدواریم در تعطیلات لیگ بخشی از تمرینات عقب افتاده را جبران کنیم.

وی با بیان این که امروز بازیکنان صبا توانستند در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ و مدعی صعود به لیگ برتر با غیرت یک امتیاز به دست بیاورند، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ایده آل را نداریم و نمی توانیم معجزه کنیم و از هواداران می خواهیم صبور باشند.

سرمربی صبای قم با اشاره به این که با برنامه ریزی مستمر و حمایت مسئولان باشگاه می توانیم به جایگاه مطلوبی دست یافته و در نیم فصل دوم صبای متفاوتی را شاهد باشیم گفت: مهمترین مساله، اتحاد و همدلی و حمایت از تیم فوتبال صبای قم است و ما نیاز داریم که بازیکنان باتجربه به تیم قم کمک کنند.

وی در پایان با بیان این که در فوتبال حرفه ای بازیکنان و مربی می آید و می رود و آنچه برای شهر باقی می ماند، باشگاه است که مردم باید به آن افتخار کنند، افزود: باید شرایطی را فراهم بیاوریم که در پایان فصل شرمنده مردم و هواداران نباشیم و بازیکنان بومی را به گونه ای در اختیار بگیریم که در خدمت صبا باشند و به طور حتم بازیکنان بومی در شرایط یکسان در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز