خبرگزاری کار ایران

قدوس: بازی سختی با سوریه داریم / مشکلات پاسپورتم برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۴۸۲

ملی پوش کشورمان درباره حضور در کنار شاگردان کارلوس کی روش و بازی با سوریه گفت.

به گزارش ایلنا،‌ سامان قدوس، هافبک دوملیتی، که به همراه شاگردان کارلوس کی روش برای اولین بار در اردوهای تیم ملی حضور داشت موفق نشد در بازی برابر کره جنوبی حاضر شود و حال به ایران سفر کرده تا شاید شانسی برای حضورش در بازی برابر سوریه وجود داشته باشد.

قدوس در حاشیه تمرین تیم ملی درباره میزان آمادگی‌اش و شرایط تیم ملی اظهار داشت:‌ شرایط خوب بوده و از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. بازیکنان هم با من برخورد خوبی دارند.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌دانم که مجوز بازی برابر سوریه را دارم یا خیر اما از حضور در تمرینات راضی هستم و ان‌شاء‌الله برابر سوریه بازی می‌کنم.

قدوس خاطرنشان کرد: قبلا پاسپورت ایرانی نداشتم ولی حالا این موضوع برطرف شده و می‌توانم برای ایران هم بازی کنم.

ملی پوش کشورمان درباره پیش بینی از نتایج ایران در مسابقات جام جهانی گفت: به نظرم سخت است اما تا اینجا هم که پیش رفته‌ایم سخت بوده، بازی با سوریه هم همینطور آنها خوب ظاهر شده‌اند و در گروه هم جایگاه سوم را دارند. ما سعی می کنیم برای مردم ایران بازی کنیم و پیروز شویم.

قدوس درباره پیشنهادهای اروپایی‌اش و شرایط لیگ برتر سوئد گفت: شرایط برای تیم ما خوب پیش می‌‌رود و مقداری هم سخت است اما در لیگ اروپا هم هستیم. در این فصل هم خوب بودیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز