خبرگزاری کار ایران

استعفایی از قریب به دستم نرسیده است

وزیر ورزش پاسخ کارلوس کی‌روش را داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۴۰

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی در خصوص استعفای عضو هیات مدیره استقلال و همچنین گلایه کارلوس کی‌روش پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید حمایت خود را از تولیدکنندگان داخلی جدی‌تر کنیم و با فراهم کردن تسهیلات، مشکلاتی که تولیدکنندگان داخلی با آن دست به گریبان هستند را برطرف کنیم. پیگیر حل و فصل کردن برخی از تولیدکنندکان داخلی هستیم تا تمامی نیازهای بخش ورزش قهرمانی و همگانی از طرق تولیدات داخلی برطرف شود.

وی ادامه داد: من این توانمندی را در تولیدکنندکان داخلی می‌بینم که از لحاظ تامین تجهیزات ورزشی با نمونه‌های خارجی رقابت کنند و انتظار داریم باشگاه‌ها از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند تا باعث رشد آنها شوند. سیاست و رویکرد کلی ما تامین نیازهای تجهیزاتی خود از تولیدات داخلی است که البته بخشی از آن توسط ما تامین می‌شوند و باید وزارت‌خانه‌های دیگر مانند نیروهای مسلح، وزارت علوم، کار و امور اجتماعی، شهرداری، آموزش و پروش و بخش خصوصی نیز نیازهای خود را از تولیدات داخلی تامین کنند.

وزیر ورزش تاکید کرد: رویکرد ما حمایت از تولید داخلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وی در پاسخ به انتقاداتی که از عدم حمایت از تیم ملی صورت گرفته است عنوان کرد: تلاش کردیم مشکلاتی که در این زمینه وجود داشته را مرتفع کنیم.تمام نیازهایی که برای حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی وجود دارد را نیز برطرف کردیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که از طرف برخی از افراد تیم ملی انتقاداتی وجود دارد، اظهار داشت: من نباید پاسخ کسی را بدهم.

سلطانی‌فر در پایان در مورد استعفای قریب از هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تاکنون چیزی به دستم نرسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز