خبرگزاری کار ایران

شانس کره‌جنوبی و ازبکستان برای صعود بیشتر است

ابراهیم‌زاده: سوریه برای جنگ روانی وارد می‌شود/ کی‌روش تغییرات زیادی در ترکیب اصلی ایجاد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۴۲

مربی سابق تیم ملی به تحلیل دیدار ایران مقابل سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی می‌پردازد و نسبت به سوریه هشدار می‌دهد.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل سوریه اظهار داشت: با توجه به دیدار سخت و سنگینی که هر دو تیم در روزهای گذشته داشتند در این دیدار شاید آمادگی بازی قبلی را در بازیکنان نبینیم و خستگی در آنها مشهود باشد ولی با توجه به حساسیتی که این دیدار دارد قطعاً بازی جذابی شاهد خواهیم بود که هر تیم انگیزه خاص خودش دار خواهد داشت.

وی افزود: تیم سوریه سعی دارد برای کسب سهمیه جام جهانی تمام توان خود را برای این بازی بگذارد و چیزی برای از دست دادن ندراند و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند، ما هم برای حفظ رکوردی که اعتبار زیادی در عرصه بین‌المللی به ما داده است تلاش می‌کنیم و همین موضوع باعث می‌شود بازی از حالت تشریفاتی برای ما خارج شود.

مربی سابق تیم ملی در ادامه گفت: با توجه به مسائلی که قبلا از تیم حریف دیده شده قطعاً روی جنگ روانی و خارج کردن بازیکنان ما از شرایط عادی بازی برنامه‌ریزی خواهند کرد و این وظیفه کادرفنی است تا بازیکنان را از نظر ذهنی جوری آماده کند که وارد اینگونه بازی‌ها نشوند و اگر از این موضوع به سلامت خارج شویم بخش مهمی از بازی را در دست گرفتیم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به پیش‌بینی خود از نتایج دیدارهای فردا اظهار داشت: پیش‌بینی کار سختی است ولی تکلیف اصلی تیم دوم صعود کننده از گروه را دیدار کره‌جنوبی - ازبکستان مشخص می‌کند و به نظرم شانس اصلی میان آن دو تیم است و سوریه شانس بعدی خواهد بود. ما هم توانایی پیروزی مقابل سوریه را در آزادی داریم ولی شرایط تیم حریف کمی کار را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: اگر دقت کنید اخباری در مورد باشگاه‌های سوریه شنیده نمی‌شود و تیم ملی این کشور مثل یک باشگاه است که در طول کل سال در اردو هستند و کنار هم بازی می‌کنند و از نظر شرایط هماهنگی وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند و یکی از دلایل نتایج خوب این تیم هم همین است.

مربی سابق تیم ملی در پایان با اشاره به استراتژی مورد نظر کی‌روش برای این دیدار خاطرنشان کرد: یکی از شیوه‌های کی‌روش این است که در هر دیدار تغییراتی در ترکیب اصلی خود می‌دهد که کار را برای حریفان غیر قابل پیش‌بینی کند و قطعاً برای بازی با سوریه هم در خط هافبک و حمله تغییراتی خواهیم داشت که تیم حریف را غافلگیر کنیم. همانطور که گفتم اگر اجازه ندهیم مسائل حاشیه‌ای روی مسائل فنی بازی سوار شود شانس زیادی برای پیروزی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز