خبرگزاری کار ایران

خط و نشان ستاره‌های سوریه برای ایران

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۲۷۸

هافبک تیم ملی سوریه دیدارشان با ایران در بازی پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بازی مرگ و زندگی نامید.

به گزارش ایلنا تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در آخرین دیدار از مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان سوریه است.

در این راستا ابراهیم عالمه، دروازه‌بان تیم ملی سوریه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه در تهران گفت: ما در تهران هستیم تا مهمترین برد تاریخ فوتبال سوریه را کسب کنیم. روحیه ما برای این بازی بسیار خوب است و به امید خدا با تلاش بازیکنان از پس از تیم ملی ایران برمی‌آییم و آرزوی راه یابی به جام جهانی ۲۰۱۸ را محقق خواهیم کرد.

وی افزود: تیم ملی ایران قدرتمند است و یکی از بهترین تیم‌های آسیا است اما برای بازیکن سوری که توانایی و خبره خود را با درخشش در بهترین لیگ‌های عربی و بین المللی ثابت کرده است چیز محالی وجود ندارد به خصوص اینکه ما توانستیم تمام پیش بینی‌ها را زیرپا بگذاریم و تمام تیم‌های حتی قدرتمندترین‌ها را دچار مشکل کردیم تا جایی که اسم تیم ملی سوریه اکنون در تمام نقاط جهان ذکر می‌شود.

احمد الصالح، مدافع تیم ملی سوریه درباره بازی با ایران گفت: حجم مسئولیتی که بر دوش ما گماشته شده را خیلی خوب می‌دانیم و ما اینجا در تهران هستیم تا بگوییم سوریه قوی است. سوریه مستحق شادی است. با تمام قدرت بازی می‌کنیم و خواهیم جنگید انگار که آخرین بازی عمر خود را انجام می‌دهیم. بازی مقابل ایران سخت است مخصوصا اینکه ایران در زمین خودش و در میان هوادارانش بازی می‌کند اما می‌خواهیم برای سوریه تاریخ سازی کنیم و برای اولین بار به جام جهانی در تاریخمان راه پیدا کنیم. ما برای این بازی آماده هستیم و برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کردیم.

تامر حاج محمد، هافبک تیم ملی سوریه نیز گفت: بازیکنان در بهترین حالت بدنی و ذهنی به سر می‌برند و صفوف تیم ملی به جز غیب عمرو المیدانی کامل است. هیچ ترسی از ایران نیست چون اعتماد به نفس ما خیلی خوب است و این اعتماد به نفس در وجود ما پس از مشاهده شادی در چهره مردم سوریه پس از برد قطر بیشتر شده است. دیدار مقابل ایران بازی مرگ و زندگی است و امیدواریم با پیروزی مقابل ایران به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز