خبرگزاری کار ایران

شکست طلسم تیم کی‌روش؛ پای هلی‌شات منصوریان در میان است!

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۲۸

تیم ملی فوتبال ایران در دقایق ابتدایی برابر سوریه در حالی طلسمش شکست که قرار بود الگوی سرمربی استقلال باشد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر سوریه در حالی طلسمش شکست که نمایش خط دفاعی در شکسته شدن رکورد علیرضا بیرانوند کم تقصیر نبود؛ دفاعی که الگوی سرمربی مشهور این روزهای فوتبال ایران است.

علیرضا منصوریان که این روزها به همراه استقلال نتایجی ضعیفی را در تاریخ این باشگاه ثبت کرده چندی پیش طی اظهاراتی مطرح کرد که در حال بررسی عملکرد تیم ملی است و قصد دارد از کارلوس کی روش الگو بگیرد اما اظهارات او مثل اینکه نه تنها روی روند استقلال تاثیر گذار نبود، تاثیر منفی هم روی تیم ملی داشت. منصوریان برای اثبات حرف‌هایش درباره الگو برداری از دفاع تیم ملی دو روز پیش از بازی برابر سوریه هلی شات باشگاه استقلال را که از تمرینات این تیم فیلم برداری می‌کند در حالیکه شاگردانش در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در حال تمرین بودند بالان زمین شماره یک که شاگردان کارلوس کی روش در آن تمرینات را دنبال می‌کردند، مستقر کرد که با اعتراض کی روش مواجه و حراست مجموعه ورزشی آزادی آن را حل و فصل کرد.

شکست طلسم تیم کی‌روش؛ پای هلی‌شات منصوریان در میان است!

این اولین بازی نیست که سرمربی علاقه مند به تغییر رویه از دفاع تیمی الگو برداری می‌کند. کمی قبل تر از شاگردان کی روش، منصوریان از دفاع سه نفره یوونتوس الهام می‌گرفت. منصوریان که تحقیقاتش را روی دفاع شاگردان مکس آلگری آغاز کرده بود شاهد تحقیر آنها در لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید شد.

این دو نتیجه نشان می‌دهد سرمربی استقلال تهران که چند روز پیش موضوع استعفایش در میان بود نیازی به الگوبرداری از تیم‌های دیگر ندارد و هرگاه او قصد داشته از تیم‌های دیگر الگو بگیرد، اوضاع آنها شبیه دفاع استقلال شده است.

حال باید دید تیم ملی ایران در شب جشن صعود می‌تواند از تفکرات منصوریان در امان بماند یا بیشتر از یک بار تسلیم خط حمله سوریه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز