خبرگزاری کار ایران

حکیم: ایران بهترین تیم آسیاست / از حیثیتمان دفاع کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۶۸

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در نشست خبری پس از بازی با شاگردان کارلوس کی روش تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، آیمن الحکیم، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری پس از بازی ایران برابر سوریه اظهار داشت: به مردم سوریه تبریک می‌گویم. از تمامی افراد تیم که عزم و اراده در وجودشان بود تشکر می‌کنم. بازیکنان ایران تمام توان خود را برای برد گذاشته بودند و ما هم با وجود سختی‌هایی که کشیدیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و الان خوشحالیم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم ایران بهترین تیم آسیاست و امروز هم مقابل ما بهترین بازی را انجام داد، اما بازیکنان ما هم قسم شده بودند که به این نتیجه برسیم. مهم‌ترین چیزی که در بازی ایران دیدم این بود که آنها قدرت و شأن و شخصیت خود را حفظ کردند و ما هم خوشبختانه توانستیم نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی تیم ملی سوریه در واکنش به وقت تلف کردن شاگردانش عنوان کرد: نمی‌توانم چنین چیزی را تأیید کنم. ما می‌دانستیم پس از گل اول، ایرانی‌ها آمادگی گل زدن را دارند. ایران قوی‌ترین بازی خود را انجام داد و در سوی دیگر ما هم بازی قدرتمندی به نمایش گذاشتیم. از طرفی، می‌دانستیم گل‌های زیادی در پیش خواهد بود. ایرانی‌ها در جاهای بزرگی بازی کرده‌اند، اما از حیثیت‌مان دفاع کرده و توانستیم خودمان را در زمین ایران به اثبات برسانیم.

حکیم درباره صعود شاگردانش به مرحله پلی آف جام جهانی روسیه افزود: چیزی که می‌توانم بگویم این است که شکر خدا این مرحله را رد کرده‌ایم و طبیعتا برنامه‌هایی خواهیم داشت. در 12 تیمی که در این مرحله حضور داشتند، ما سخت‌ترین راه را داشتیم. با توجه به اینکه 10 بازی را بیرون از خانه برگزار کردیم، توانستیم به این مرحله صعود کردیم. روز گذشته در نشست خبری گفتم که ایران واقعا تیم خوبی است. آنها امروز بهترین نمایش را داشتند و قوی بودند و من واقعا از این مسئله تعجب کردم.

سرمربی تیم ملی سوریه در پایان اظهار داشت: طبیعتا این مسئله را می‌دانیم که همانطور که برابر ایران بازی خوبی انجام دادیم، می‌توانیم مقابل عربستان و ژاپن هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. هیچ فرقی برای ما ندارد که با چه تیمی بازی کنیم، چون ایران آنقدر قوی بود که می‌توانیم از پس عربستان و ژاپن هم برآییم. یک ماه روی این مسئله وقت و امید داریم که بازی خوبی انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز