خبرگزاری کار ایران

قلب بارسلونا در آستانه ترک نوکمپ

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۶۷۸

حواشی سر تمدید قرارداد بازیکن با سابقه بارسلونا مطرح شده تا در نهایت شایعه جدایی او عنوان شود.

به گزارش ایلنا، آندرس اینیستا به توافقی برای تمدید قراردادش با بارسلونا دست نیافته و همین موجب شده تا رسانه‌های اروپایی مقصد جدیدی را پس از سال‌ها حضور او در اسپانیا برای هافبک خلاق کاتالان‌ها در نظر گرفته‌اند.

اینیستا زمان بازگشت تیم ملی اسپانیا پس از دیدار برابر لیخن اشتاین در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه در پاسخ به سوال خبرنگاری که ایا برای تمدید قراردادش با بارسلونا به توافق رسیده جواب منفی داد تا احتمال خروجش از جمع کاتالان‌ها بیشتر از پیش شود.

روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت اعلام کرد که احتمال فراوانی وجود دارد تا اینیستا در این سن به عنوان جانشین آندره پیرلو به این باشگاه بپیوندد و روز گذشته هم نشریه اسپانیایی AS مدعی شد که آندرس اینیستا برای تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق نرسیده و او این باشگاه را ترک می‌کند.

این هافبک کهنه کار دوران فوتبالی‌اش را از تیم‌های پایه بارسلونا آغاز کرد و تا به امروز پیراهنی به غیر از آبی اناری را بر تن نرکده است. اینیستا این روزها به عنوان با تجربه ترین بازیکن بارسا شناخته می شود و قلب خط میانی این تیم است و باید دید وعده مسئولان کاتالان برای مانع از خروج اینیستا می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز