خبرگزاری کار ایران

هواداران سپاهان در انتظار یک خبر خوش؛

علی کریمی تا ساعاتی دیگر سپاهانی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۷۹۴

هافبک تیم ملی در آستانه بازگشت به سپاهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نقل و انتقالات فوتبال ایران ساعات پایانی خودش را سپری می‌کند و تیم‌هایی که هنوز فهرست نفرات مورد نظر خود را نبسته‌اند، آخرین تلاش‌های خود را برای جذب بازیکنان به کار می‌گیرند تا با تمام قوا رقابت‌های لیگ برتر را در پیش بگیرند.

از باشگاه سپاهان خبر می‌رسد تلاش‌های مسئولان این باشگاه برای بازگرداندن علی کریمی به این تیم در حال نتیجه دادن است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید تا ساعات آینده شاهد تصویر او با پیراهن زرد تیم اصفهانی خواهیم بود.

سپاهانی‌ها قصد داشتند جای خالی حاج‌صفی را با کریمی پر کنند و در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای جذب او داشتند ولی این بازیکن در چند مقطع اعلام کرد قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی در اروپا بازی کند و فعلاً تصمیمی برای بازگشت ندارد.

کریمی در آخرین پاسخ خود به مسئولان سپاهان خواسته بود تا پایان بازی با سوریه صبر کنند و او جواب نهایی را خواهد داد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات طرفین به شکل مثبتی پیش رفته و در یک قدمی توافق قرار دارند و احتمال پیوستن کریمی به سپاهان در ساعات پایانی نقل و انتقالات زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز