خبرگزاری کار ایران

تردید کرانچار برای بازی دادن به ملی‌پوشان؛

پورقاز و آقایی نیمکت نشین می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۰۴

احتمال نیمکت نشینی دو ستاره سپاهان در خط دفاع وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشورمان شب گذشته و به مصاف سوریه رفت و در پایان این دیدار بازیکنان ملی‌پوش از یک اردوی سخت و پرفشار و دو دیدار حساس ملی فارغ شدند و در این میان بازیکنانی که از لیگ برتر در جمع شاگردان کی‌روش حضور داشتند در اختیار باشگاه‌هایشان خواهند بود.

سپاهان در اردوی اخیر تیم ملی دو سهمیه داشت که سعید آقایی و عزت‌الله پورقاز بودند که نفر دوم در ادامه و پس از دیدار با کره‌جنوبی به اردو دعوت شد.

زردپوشان اصفهانی در حالی دو مدافع اصلی و کلیدی خودشان را در اختیار تیم ملی قرار داده بودند که باید فردا در دیداری سخت در جام حذفی به مصاف صنعت نفت آبادان بروند و خستگی این دو بازیکن می‌تواند برای زردپوشان اصفهانی مشکل‌ساز شود.

در این میان با توجه به حضور کوتاه مدت‌تر پورقاز در اردوی تیم ملی این بازیکن شرایط بهتری نسبت به سعید آقایی دارد و در سفر به کره‌جنوبی و پرواز طولانی مدت رفت و برگشت به این کشور همراه شاگردان کی‌روش نبوده است.

با این وجود کرانچار، سرمربی سپاهان در خصوص بازی دادن به این دو بازیکن مقابل صنعت نفت تردید دارد و ممکن است به خاطر شرایط موجود به آنها استراحت دهد.

با توجه به مشکلاتی که سپاهان در خط دفاعی دارد، نیمکت نشین کردن آقایی و پورقاز ممکن است عواقب سنگینی برای این تیم در جام حذفی داشته باشد و همین موضوع کرانچار را به تردید انداخته است.

باید دید در نهایت سرمربی کروات زردپوشان چه تصمیمی در خصوص دو بازیکن ملی‌پوش خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز