خبرگزاری کار ایران

استقبال مردم سوریه از بازیکنان تیم ملی کشورشان

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۴۴

ملی‌پوشان سوریه با استقبال گرم مردم این کشور در فرودگاه دمشق مواجه شدند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال سوریه پس از تساوی در دیدار شب گذشته مقابل ایران و کسب مقام سوم گروه A مقدماتی جام جهانی آسیا، به کشور خود بازگشت و در فرودگاه بین‌المللی از سوی جمعیت گسترده‌ای مورد استقبال واقع شد. 

 

موفق جمعه، رئیس کمیته ملی المپیک سوریه که همراه تیم ملی فوتبال کشورش راهی تهران شده بود در فرودگاه بین‌المللی دمشق به خبرنگار سانا گفت: تیم ملی سوریه احساس مسئولیت زیادی داشت و توانست با صعود به مرحله پلی‌‌آف انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه اتمسفر شادی را برای مردم سوریه که از جنگ و تروریسم ناعادلانه رنج می‌برند ایجاد نماید.

صلاح رمضان، رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نیز اظهار داشت: ما برای آماده‌سازی تیم ملی فوتبال سوریه جهت بازی مرحله پلی‌آف برابر استرالیا تصمیم داریم تا بازی‌های تدارکاتی را به ویژه در روز فیفا تدارک ببینیم.

عمر السومه، مهاجم تیم ملی سوریه به خبرنگاران گفت: مهیای بازی با استرالیا جهت کسب نتیجه لازم و شادساختن هواداران فوتبال و مردم سوریه می‌شویم.

الخطیب، دیگر ملی‌پوش سوری می‌گوید: خوشحالی مردم و حضور آنها باعث انگیزه دوچندان بازیکنان تیم ملی سوریه در بازی آینده برابر استرالیا و راهیابی به جام‌جهانی 2018 سوریه می‌شود. 

تیم ملی فوتبال سوریه با کسب 13 امتیاز در رده سوم گروه A آسیا پس از تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی قرار گرفت. این تیم در مرحله پلی‌آف به مصاف تیم سوم گروه B آسیا که استرالیا است خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز