خبرگزاری کار ایران

انواع اتفاقات عجیب در این فصل برای تراکتورسازی افتاده است

مجتبی حسینی: قرعه بدی در بازی اول جام حذفی به ما خورد/ از تجربه‌مان در جام حذفی استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۸۵۳

مربی تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار با پدیده می‌گوید.

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین دیدار تراکتورسازی در جام حذفی مقابل پدیده اظهار داشت: بدشانسی ما بود که در اولین دیدار جام حذفی به یک تیم لیگ برتری خوردیم و با توجه به برگزاری بازی در خانه حریف‌، کار خیلی سختی داریم ول تلاش‌مان را برای پیروزی خواهیم داشت.

وی در مورد شرایط تیم گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات منظمی انجام دادیم و آماده بازی با پدیده هستیم و امیدوارم با دست پر از مشهد برگردیم و هواداران را خوشحال کنیم.

مربی تراکتورسازی با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: در فصل جدید انواع اتفاقات عجیب و غریب را در تراکتورسازی دیدیم و از همه نظر با بدشانسی روبرو شدیم. محرومیت از نقل و انتقالات اجازه خرید بازیکن به ما نداد و بازیکنان با تجربه تیم هم یکی یکی مصدوم می‌شوند. در حال حاضر عشوری و آغاسی به بازی با پدیده نمی‌رسند ولی در مورد نوری چیزی مشخص نیست.

حسینی با اشاره به سابقه خوب گل‌محمدی در جام حذفی گفت: بله ما در ذوب‌آهن نتایج خوبی در جام حذفی گرفتیم و دو قهرمانی بدست آوردیم و امیدوارم این تجربه موفق در تراکتورسازی هم به ما کمک کند و بتوانیم به مراحل بالاتر برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز