خبرگزاری کار ایران

برگزاری کلاس یک روزه آشنایی با قوانین پزشکی برای بازیکنان تیم ملی زیر 17 سال

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۹۶

کمیته پزشکی فدراسیون از برگزاری کلاس یک روزه آشنایی با قوانین پزشکی برای بازیکنان تیم ملی زیر 17 سال خبر داد

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال زیر 17 سال کشورمان که خود را برای مسابقات جام جهانی 2017 – هند آماده می‌کند و تمرینات آماده سازی خود را از روز جمعه 10 شهریورماه زیر نظر عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی زیر 17 سال در مجموعه ورزشی انقلاب کرج پیگیری می کند.

برهمین اساس کمیته پزشکی فدراسیون به منظور آشنایی بازیکنان با قوانین پزشکی حاکم بر مسابقات جام جهانی، روز گذشته (سه شنبه 14 شهریورماه) در حاشیه تمرینات تیم ملی زیر 17 سال کارگاه آموزشی را برای اعضای این تیم در سالن اجتماعات هتل انقلاب برگزار کرد.

گفتنی است، در این نشست آموزش‌هایی توسط دکتر بهار حسن میرزایی، عضو کمیته پزشکی در ارتباط با اقدامات لازم جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها در سفر، شرایط آب و هوایی منطقه و اقدامات مورد نیاز و موارد لازم جهت ارتقا عملکرد در سفر را برای بازیکنان آموزش داد.

همچنین دکتر حسن میرزایی توضیحات لازم در ارتباط با بحث معاینات پزشکی ، تعیین سن استخوانی و قوانین پزشکی حاکم بر بازی ها و آموزش های لازم در ارتباط با کنترل دوپینگ، اهمیت مثبت نشدن تست ها و نحوه تست گیری برای بازیکنان تشریح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز